توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در رومشکان

سرهنگ نبی قاسمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت و رومشکان  از کشف و‌ توقیف سه دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در رومشکان خبر داد و گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران انتظامی رومشکان در سه راهی «زانوگه» در یک عملیات پلیسی ۳ دستگاه کامیون حامل بار را متوقف کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، سرهنگ نبی قاسمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت و رومشکان از کشف و‌ توقیف سه دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در رومشکان خبر داد و گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران انتظامی رومشکان در سه راهی «زانوگه» در یک عملیات پلیسی ۳ دستگاه کامیون حامل بار را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای مذکور ۳۵ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق شامل، کولرگازی، ماشین لباسشویی ... و مواد ساخت ترقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه در این رابطه ۶ نفر دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده را بیش از ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی افزود: موضوع مبارزه با قاچاق کالا یکی از مأموریت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با جدّیت و قاطعیت هر چه بیشتر با این پدیده شوم برخورد قانونی می‌کند.

246707