نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم:

خدمت به مردم و پیشرفت شهر و کشور باید تنها فکر نامزد های انتخاباتی باشد

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم گفت: خدمت به مردم و پیشرفت شهر، روستاها و کشور باید تنها برنامه و فکر  نامزد های انتخاباتی باشد. فقط مردم باید در برنامه و هدف آنها باشد. هدف، مردم باشند قطعا در دوره چهارساله آنان شهر و کشور به آبادانی می رسد. 

لرستان ـ حجت السلام محمد رضا مبلغی؛ نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری پرسون از اهداف و اخلاق نامزد های انتخاباتی گفت: نامزد های انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری قبل از هر موضوع سیاسی هدف خود را مشخص کنند. هدف تنها باید مردم باشند و لاغیر. اخلاق سیاسی و انسانی نیز موضوعی مهم است که هر نامزد انتخاباتی باید از آن بهره ببرد.

وی افزود: نامزد های انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری باید آگاه باشند گرفتار جناح و رنگ بازی سیاسی نشوند. فقط مردم باید در برنامه و هدف آنها باشد. هدف، مردم باشند قطعا در دوره چهارساله آنان شهر و کشور به آبادانی می رسد.

مبلغی در ادامه بیان کرد: توجه به مردم محروم در برنامه انتخاباتی نامزد های محترم شورای شهر و ریاست جمهوری باشد. مناطق محروم فراموش نشود. حاشیه نشینی طی هفت سال گذشته رشد داشته است.

نماینده مردم کوهدشت و ‌رومشکان در مجلس یازدهم اظهار کرد: نامزد های انتخاباتی نباید بفکر کسب جایگاه سیاسی، اداری و قدرت باشند. قطعا قدرت، فساد شغلی و ذاتی به بار می آورد. نامزد های انتخاباتی توجهی به حرکات جناح ساز و شبکه های معاند نداشته باشند. خدمت به مردم و پیشرفت شهر، روستا ها و کشور باید تنها برنامه و فکر نامزد های انتخاباتی باشد.

مبلغی با اشاره به محرومیت، توسعه نیافتگی و به مشکلات شهرداری های کوهدشت، چغابل و مراکز بخش‌ها اشاره کرد و گفت: پایین بودن سطح درآمد شهرداری ها که متأثر از وضعیت اقتصادی حاکم بر معیشت ساکنین این منطقه در سالیان متمادی است، شهرداری ها را در تهیه و تدارک امکانات و تجهیزاتی که در شأن و جایگاه شهروندان عزیزمان باشد ناتوان نگه‌ داشته و این سازمان را در تأمین و پرداخت هزینه‌های جاری و حتی حقوق و مزایای کارکنان روزبروز ضعیف‌تر نموده است.

وی تعویق در پرداخت حقوق و مزایای معوق کارکنان رسمی، پیمانی و کارگران تابع قانون کار به مدت ۶ ماه و تعویق در تأمین پرداخت وجه، صورت وضعیت شرکت خدماتی طرف قرارداد به مدت ۱۰ ماه را مشکل بزرگی برای شهرداری دانست و گفت: انتظار می‌رود با در نظر گرفتن مشکلات مذکور در جهت رفع آن و کمک به معیشت کارکنان شهرداری به طریق مقتضی مساعدت مالی با همکاری وزارت محترم کشور تامین گردد.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

246500