شهردار ایلام خبر داد:

اجرای طرح کاشت نهال به نام نوزادان برای اولین بار

طلب صادقیان گقت: پس از به دنیا آمدن نوزاد، خانواده وی می توانند با تماس با شماره 137شهرداری تماس برقرار کنند تا هماهنگی های لازم برای کاشت نهال به نام فزرند آن ها صورت گیرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، طالب صادقیان؛ شهردار ایلام در آیین کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری، با اشاره به افزایش بی سابقه میزان فضای سبز در شهر ایلام، عنوان کرد: در طی سال های گذشته به سرانه فضای سبز شهر ایلام به مقدار 2 متر که در طول 40 سال گذشته بی سابقه بوده است، اضافه شده است.

وی با اشاره به احیا 85 بوستان محله ای و 15 بوستان شهری در شهر ایلام طی سال های اخیر، بیان داشت: علاوه بر احیا این 100 بوستان محله ای و شهری در ایلام، شهرداری ایلام 33 بوستان جدید را نیز افتتاح کرده است.

شهردار ایلام ضمن اشاره به کاشت 3 هزار نهال کاشته شده به نیابت از 3 هزار شهید ایلام، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به ایام برگزاری کنگره 3 هزار شهید ایلامی، شهرداری تصمیم گرفت که به نیابت از هر کدام از شهدا بزرگوار، یک اصله نهال در نقاط مختلف شهر ایلام بکارد.

صادقیان در ادامه اضافه کرد: این نوع از نهال ها مثمر و غیر مثمر بومی و سازگار با آب و هوای منطقه جغرافیایی ایلام می باشند.

شهردار ایلام با اشاره به طرح شهرداری مبنی بر کاشت نهال به نیابت از نوزادان تازه متولد شده، گفت: در این طرح پس از به دنیا آمدن نوزاد، خانواده وی می توانند با تماس با شماره 137 هماهنگی لازم را برای کاشت نهال به نام فزرند آن ها صورت پذیرد.

نوروزی_استان ایلام

246450