معرفی سه آلتکوینی که به عقیده “تایلر سووپ” در آینده نزدیک پتانسیل رشد خوبی دارند

تایلر سووپ  (Tyler Swope) تریدر و اینفلوئنسر حوزه ارزهای رمزنگاری از سه آلتکوین با ارزش بازار اندک نام می برد که به اعتقاد وی همزمان با اصلاح گسترده بازار، می توانند حرکتی خلاف جهت جریان داشته باشند.

به گزارش سایت خبری پرسون، سووپ در ویدئوی جدید، به 201000 دنبال کننده کانال یوتیوب خود می گوید که در حال بررسی پلتفرم Bao Finance (BAO) امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است.

او می گوید که این آلتکوین با توجه به ادامه روند پیشرفت آن، ارزش سرمایه گذاری را دارد. سووپ در ادامه می افزاید که BAO اکنون می تواند به عنوان وثیقه برای معاملات اسپات در صرافی مشتقات رمزنگاری FTX استفاده شود.

دومین آلتکوین در لیست وی، Deus Finance (DEUS) است که یک بستر توکنیزه سازی است که به کاربران اجازه می دهد مشتقات و دارایی های واقعی مانند سهام و کالاها را در بستر اتریوم معامله کنند.

” در 48 ساعت آینده Deus به طور رسمی پلتفرم معاملات غیرمتمرکز خود را راه اندازی می کند. شما قادر خواهید بود صدها سهام، فارکس و ارزهای رمزنگاری منتخب را در xDai بدون محدودیت زمانی معامله کنید. “

سووپ معتقد است که با راه اندازی یک پلتفرم مقیاس پذیر مصنوعی توسط این پلتفرم، کل ارزش قفل شده 39 میلیون دلاری آن رشد خواهد کرد.

آخرین آلتکوین مورد نظر این تحلیلگر پلتفرم دیفای Non-Fungible Yearn (NFY) است. به گفته این اینفلوئنسر معروف، این پلتفرم با “دریافت NFT ها و استفاده از آنها در فضای دیفای، امکانات و فرصت های موجود در بخش های فرعی توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را گسترش می دهد.

“اینها اولین پروتکل های دیفای هستند که از NFT ها برای امنیت بخشیدن و منعطف کردن فرایند کشت سود استفاده می کنند. آنچه انجام می شود در واقع ایجاد یک اکوسیستمی است که در آن به جای آدرس کیف پول هایی که حق سپرده گذاری را نشان می دهند، یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) حق وجوه سپرده شده و سودی که تولید می کنند را نشان خواهد داد. شما قادر خواهید بود که توکن های سپرده گذاری شده و سود خود را از طریق NFT معامله کنید.“

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: dailyhodl

246399