بازگشت جادوگر به لیگ برتر؛

دغدغه های علی کریمی برای پرسپولیس و کانادا!

چند روزی از انتخابات جنجالی ریاست فدراسیون فوتبال می گذرد و بر خلاف میل فوتبال دوستان ایرانی آن کسی که رییس فدراسیون شد شهاب الدین عزیزی خادم بود نه علی کریمی. او در همان مرحله اول از دور انتخابات کنار رفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، علی کریمی بعد از انتخابات با انتشار چند پست و جوابیه که هنوز هم ادامه دارد واکنش های مختلفی از خود در رابطه با شکست در انتخابات نشان داد. او همچنین تاکید کرد که «کارش در فوتبال تمام شده است».

اما این همه ماجرا نیست. درست است که کریمی در انتخابات شکست خورد اما دلیلی نمی شود که بخواهد برای همیشه از فوتبال کنار بکشد. او را شاید دوباره در فوتبال ببینیم اما نه در این فصل...

بازگشت جادوگر به لیگ برتر

علی کریمی قطعا در قامت سرمربی به یکی لیگ برتر بازخواهد گشت اما نه برای فصل بیستم. این اتفاق قطعا در لیگ بیست و یکم روی خواهد داد.

علی کریمی همیشه تمایل خود را برای مربی گری نشان داده هر چند در آن هرگز موفق نبوده و در تیم چشمگیری روی نیمکت ننشسته است. او مدتی دستیار کی روش در تیم ملی بود که با دلخوری و اختلاف از این تیم جدا شد.

مدتی هم در نفت تهران و سپیدرود رشت سرمربی گری کرد اما به موفقیتی نرسید.

اما کریمی برای فصل آینده برنامه هایی دارد، برنامه هایی که قطعا باعث می شود او را دوباره روی نیمکت یکی از تیم های لیگ برتری ببینیم.

رویای بزرگ کریمی

حدس بزنید رویای بزرگ علی کریمی چیست؟ بزرگ ترین خواسته او نه ریاست بر فدراسیون که سرمربی گری در پرسپولیس است. در همین فصل بیستم هم در ابتدای فصل زمزمه های عجیبی در رابطه با احتمال سرمربی گری جادوگر سرخ ها در پرسپولیس به گوش می رسید. در واقع پیش بینی می شود که علی کریمی بعد از پایان دوره مربی گری گل محمدی بر روی نیمکت سرخ می نشیند.

اکنون یک چیز برای علی کریمی مشخص نیست. او قصد دارد با یک تیم دیگر فعلا به لیگ برتر برگردد یا اینکه دیگر به کمتر از پرسپولیس رضایت نمی دهد؟

و اما کانادا...

کریمی یک سالی می شود که خانواده اش را به کانادا فرستاده است اما خودش تمایلی برای زندگی در این کشور ندارد. البته او مرتب به این کشور در حال رفت و آمد است تا سری به خانواده اش بزند.

آنطور که ما شنیدیم بعد از رفع برخی از محدودیت های کرونایی کریمی بلافاصله راهی کانادا خواهد شد تا دیداری با خانواده تازه کند.

میز مدیریت نمی خواهد

یکی دیگر از احتمالات در رابطه با علی کریمی پس از شکست در انتخابات این بود که او روزی به عنوان مدیرعامل به پرسپولیس برمی گردد. اما این یکی درباره علی کریمی صحت ندارد. او به مدیریت فکر نمی کند و فعلا تمایلی هم به حضور در این عرصه نشان نداده است.

البته نباید فراموش کنیم علی کریمی به ریاست هم تمایلی نداشت اما در نهایت وارد جنجالی ترین انتخابات تاریخ فوتبال ایران شد.

به هر حال اتفاقاتی که در رابطه با فوتبال و پرسپولیس در انتظار علی کریمی است شاید بسیار هیجان انگیزتر از حضور او در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باشد.

246393