سرپرست استانداری ایلام تذکر داد:

کمک به محرومان بهانه ای برای مانور تبلیغاتی نباشد

محمد نوذری گفت: : در کمک به محرومان و نیازمندان باید حرمت و کرامت انسانی آن ها را در حد کمال رعایت کنیم و این کمک ها تا حد اماکن در خفا صورت گیرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ سرپرست استانداری ایلام امروز در نشستی به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور مسئولان کمیته امداد این استان برگزار شد، بیان داشت: به واسطه کارهای تاثیرگذار و خیرخواهانه این نهاد مردمی، باید قدردان زحمات همه ی مسئولان این نهاد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی مردم باید هوای نیازمندان و محرومان را داشته باشیم باشیم که کمیته امداد در این امر همیشه پیش قدم بوده است.

نوذری با بیان این که تاسیس این کمیته توسط امام راحل(ره) گامی بزرگ به سمت اجرای عدالت در جامعه بود، اظهار داشت: یک از اهداف اصلی انقلاب اسلامی اجرای عدالت در سطح جامعه بود که یکی از نهاد هایی که در زمینه ایجاد عدالت به خوبی حرکت کرده است، کمیته امداد امام خمینی(ره) می باشد.

وی افزود: از بهترین کارها نزد خداوند خدمت به مردم می باشد و این کار نوعی عبادت محسوب می شود. این خدمت عبادت گونه را به عین می شود در اعمال و رفتارهای کمیته امداد مشاهده کرد.

سرپرست استانداری ایلام با تاکید بر این نکته که کمک به محرومان و نیازمندان نباید به مانور تبلیغاتی شود، مطرح کرد: در کمک به محرومان و نیازمندان باید حرمت و کرامت انسانی آن ها را در حد کمال رعایت کنیم و تا حد اماکن در خفا صورت گیرد.

246206