مدیرکل کمیته امداد امام کردستان در گفتگو با پرسون خبر داد؛

برپایی پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در 10 شهر کردستان/ کمک 40 میلیاردی مردم استان در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: امسال هم به تاسی از سالهای گذشته در 10 شهرستان استان کردستان پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن نیکوکاری برپا شده است.

تصویر برپایی پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در 10 شهر کردستان/ کمک 40 میلیاردی مردم استان در جشن نیکوکاری

کردستان ـ محمدرسول شیخی زاده؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)کردستان در گفت وگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: یکی از بهترین آثار و اعمالی که برای انسان در آن دنیا باقی می ماند اعمال صالح و عام المنفعه می باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: یکی از این کارهای بسیار واجب و شایسته، کمک به ایتام، اقشار ضعیف و دستگیری از برادر دینی در مواقع سختی است.

شیخی زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری از امروز در سطح استان کردستان، بیان داشت: یکی از برنامه های خداپسندانه و انسان دوستانه که هر ساله در چنین ایامی در سطح کشور برگزار می شود، جشن نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی برای خانواده های مستضعف در ایام عید می باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در ادامه بیان داشت: امسال هم به تاسی از سالهای گذشته در 10 شهرستان استان کردستان پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن نیکوکاری برپا شده است.

شیخی زاده با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» انجام می گیرد، گفت: طبق آمار موجود مردم نوع دوست استان کردستان در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از 4 میلیارد تومان کمکی نقدی و غیرنقدی داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان با اشاره به اینکه امسال به علت بیماری کرونا این مراسم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد، بیان داشت: خیرین و مردم نوع دوست کردستان می توانند از طریق اپلیکشن‌های تلفن همراه آپ، ثنا، ایوا و سکه کمک‌های خود را واریز کنند.

شیخی زاده در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین مردم استان می توانند کمک های خود را به حساب بانک ملی به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ بنام کمیته امداد استان کردستان واریز نمایند.

آیین مهر ـ استان کردستان

245926

مطالب مرتبط