یادداشت میهمان؛

زمانی که درآمد یک نصاب ماهواره از یک معلم بیشتر است

یادداشت/در این میان این نصابان ماهواره ها هستند که از این اقبال عمومی و ضعف صدا وسیما بهترین بهره را برده ماهانه درآمدی بیش از یک معلم با مدرک فوق لیسانس ویا بازنشسته را به جیب های خود سرازیر می کنند.

تصویر زمانی که درآمد یک نصاب ماهواره از یک معلم بیشتر است

سایت خبری پرسون- خوشبختانه به برکت برنامه های بدون محتوی و تکراری،خسته کننده، ملال آور و البته با چاشنی بد مزه تبلیغات پوچ بازرگانی صدا و سیما گرایش ملت همیشه در صحنه به ماهواره و تولیدات آن طرف آبی روز به روز افزونتر شده تا از این رهگذز در آمد فروش انواع رسیور و دیش های ماهواره ای و ایضا نصابان آن از یک معلم وبازنشسته به مراتب بیشتر افزونتر گردد.

پدیده ای که تا همین چند سال پیش صدها بار و طی عملیات های مختلف دیش ها و رسیورها جمع آوری شدند و دوباره و در مقیاسی گسترده تر روانه بازار شدند به جایی رسیده که کمتر خانه ای را می توان یافت که در آن ماهواره وجود نداشته باشد وکمتر پشت بامی را سراغ خواهید داشت که دهها دیش در آن مستقر نشده باشد.

این در حالی است که صدا وسیما از بودجه های چند هزار میلیاردی بیت المال ارتزاق کرده اما خروجی به درد بخوری را ارائه نکرده تا با ریزش بسیار بالای مخاطبان خود مواجه گردد در عوض اقبال به ماهواره طی چند سال گذشته با رشد سرسام آوری مواجه شده است.

در این میان این نصابان ماهواره ها هستند که از این اقبال عمومی و ضعف صدا وسیما بهترین بهره را برده ماهانه درآمدی بیش از یک معلم با مدرک فوق لیسانس ویا بازنشسته را به جیب های خود سرازیر می کنند.

ای کاش مجلس و دولت با طرحی چند فوریتی صدا وسیما را منحل کرده وبودجه چند هزار میلیارد تومانی آن را در راه جبران کمبود بودجه خرید واکسن کرونا هزینه کند.

سیدوحیدحسینی ـ روزنامه نگار

246010