غافلگیری سوداگران مرگ در اسفندک

فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام باند قاچاق موادمخدر و کشف یک تن موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

تصویر غافلگیری سوداگران مرگ در اسفندک

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی اسفندک شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای طرح مهار و کمین‌های هدفمند، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین و محاصره مرزداران دیدند به سمت ماموران تیراندازی کردند که مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی می‌کنند، در نهایت پس از درگیری مسلحانه سنگین، با توجه به اتخاذ موضع و تاکتیک‌های عملیاتی مناسب از طرف مرزداران، سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

گودرزی ادامه داد: مرزداران دلاور در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودروی حامل موادمخدر، مقدار یک تن موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی در پایان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مرزداران قرار دارد، اظهارکرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر با جدیت از سوی مرزبانی نیروی انتظامی دنبال می‌شود و در این زمینه همکاری و تعامل مرزنشینان عزیز با مجموعه مرزبانی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

245969