معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان:

انتخابات با توجه به شیوه نامه های بهداشتی و امنیتی برگزار می شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهرستان ها طبق شیوه نامه های بهداشتی و امنیتی در آرامش اجرایی خواهد شد.
تصویر انتخابات با توجه به شیوه نامه های بهداشتی و امنیتی برگزار می شود

لرستان ـ محمود ثمینی؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان در گفت و گو با خبرنگار پرسون با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و شوراهای شهرستان های لرستان گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شهرستان های لرستان با توجه به ویروس کرونا در حفاظت کامل بهداشتی و با حضور آحاد مردم لرستان در این انتخاب سرنوشت ساز برگزار خواهد شد.

وی افزود: انتخابات شورای شهر شهرستان های لرستان با شعار خدمت برای مردم، همیاری با کادر درمان اجرا و با برنامه ریزی دقیق استانداری بصورت هم زمان در سراسر لرستان انجام خواهد شد.

ثمینی در ادامه بیان کرد: مردم آگاه باشند. در ایام انتخابات روی موج شبکه های معاند نروند و به فکر آبادانی زادگاه و کشور خود باشند.

وی اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهرستان ها با نظارت دقیق دستگاه های امنیتی و بهداشتی با هدف خدمت به کردم فرهیخته و غیور لرستان برگزار خواهد شد. انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهرستان ها طبق شیوه نامه های بهداشتی و امنیتی در آرامش اجرایی خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: در ایام خدمت دولت یازدهم و دوازدهم، فعالیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی و عمرانی، بهداشت و درمان و... شکل‌گرفته و لازم است اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام پذیرد.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار و فضاسازی‌هایی که علیه دولت و اقدامات آن شکل‌گرفته، گفت: ممکن است در این زمینه ضعف‌هایی هم وجود داشته باشد که باید به‌صورت شفاف اطلاع ‌رسانی شده و مردم را دلگرم کنیم.

معاون استاندار افزود: با تضعیف قوای نظام، چیزی عاید مملکت نخواهد شد مگر سوءاستفاده دشمنان و یاس و نا امیدی مردم.

وی افزود: اقدامات قوه مجریه در کنار سایر قوا، اقدامات دولت و نظام است و باید این‌ها را در همه دستگاه‌های اجرایی اطلاع ‌رسانی و تبیین کنیم.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

245809