قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله سایپا انجام شد؛

اعلام اسامی منتخبین قرعه کشی؛ فردا

قرعه کشی همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده ۷ محصول و طرح پیش فروش یک ساله ۹ محصول سایپا طرح عید تا عید انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا پنج شنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت ۱۴ در سایت رسمی این گروه منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۷ محصول سایپا شامل سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا، کوییک دنده ای،کوییک.آر و سایناS با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده سایپا ۵۵۴ هزار و۵۲۸ نفر شرکت کردند که ۵۴۹ هزار و ۴۹۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۵هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۳۱ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این ۳ هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، هزار دستگاه تیبا۲، هزار دستگاه ساینا، ۴ هزار دستگاه کوییک دنده ای ، ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر و ۵۰۰۰ دستگاه ساینا اس عرضه می شود.

علاوه بر این قرعه کشی طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا شامل شاهین، سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا، کوییک دنده ای، کوییک.آر، کوییک.اس و سایناS هم برگزار شد.

در طرح پیش فروش سایپا ۱۴۲ هزار و ۵۱۶ نفر شرکت کردند که ۱۳۹ هزار و ۵۳ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح پیش فروش ۱۱ هزار و ۷۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۲۳ هزار و ۴۰۰ نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو شاهین عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، ۷۰۰ دستگاه تیبا صندوق دار، ۷۰۰ دستگاه تیبا۲، ۷۰۰ دستگاه ساینا، ۷۰۰ دستگاه کوییک دنده ای، ۷۰۰ دستگاه کوییک.آر، ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه کوییک. اس و ۳ هزار دستگاه دستگاه ساینا.اس عرضه می شود.

اسامی منتخب دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت ۱۴ در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

245749