در آستانه شب عید؛

کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در یزد تشدید می شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از برگزاری جلسات کمیته نظارت و تنظیم بازاردر راستای طرح نظارتی نوروز1400 خبر داد و گفت در طرح نظارتی نوروز 1400 که از تاریخ 15بهمن  آغاز گردیده و تا تاریخ 15فروردین1400 ادامه دارد، به طور همزمان در سطح ادارات صنعت معدن و تجارت شهرستانهای تابعه نیز اجرا میشود.
تصویر کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در یزد تشدید می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از برگزاری جلسات کمیته نظارت و تنظیم بازاردر سطح ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های استان یزد در راستای طرح نظارتی نوروز1400 خبر داد و افزود: در طرح نظارتی نوروز 1400 که از تاریخ 15بهمن آغاز گردیده و تا تاریخ 15فروردین1400 ادامه دارد، به طور همزمان در سطح ادارات صنعت معدن و تجارت شهرستانهای تابعه نیز اجرا میشود.

محمدرضا علمدار یزدی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت در ایام پایانی سال، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی ، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارشات مردمی از طریق تشکیل اکیپ های نظارتی با اولویت نظارت بر فعالیت هتل ها، رستورانها، مراکز بین راهی ، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز حمل و نقل درون شهری، تاکسیرانی ها و اتوبوس رانی ها و... از جمله مهمترین اهداف این طرح می باشد .

وی تصرح کرد: برگزاری فروش های فوق العاده و حراج قانونی ، شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی غیرمجاز(فاقد پروانه کسب) اعم از رستوران ها، هتل ها، مراکز تهیه و توزیع غذا ، حصول اطمینان از خالص فروشی کالا اعم از شیرینی و میوه و برخورد قانونی با متخلفین تحت عنوان کم فروشی. استفاده از ظرفیت ناظران افتخاری و هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی( تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی) از دیگر اقدامات این ادارات در روزهای پایانی سال می باشد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد همچنین یاد آور شد: سامانه تلفنی 124به صورت تمام وقت ، آماده پاسخگویی به نظرات و گزارشات شهروندان گرامی می باشد .

انتهای پیام/

245672