۲ نوجوان از گیلان در طراحی تمبر "سپید بالان" برگزیده کشوری شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: ۲ نوجوان از استان در مسابقه طراحی تمبر سپیدبالان به منظور پاسداشت تلاش کادر درمان و پرستاران برگزیده کشوری شد.
تصویر ۲ نوجوان از گیلان در طراحی تمبر "سپید بالان" برگزیده کشوری شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، اسفندیار ضیائی روز سه شنبه عنوان کرد: طراوت ملکی و مبینا کوشش در گروه سنی نوجوان از استان گیلان در جشنواره کشور برگزیده شدند،

وی بیان داشت: فراخوان طراحی تمبر شخصی "سپید بالان" با هدف تجلیل از جامعه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور و ماندگاری تلاش‌ های بی‌ دریغ‌ آنان در عرصه‌ مقابله با ویروس کرونا با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و اداره پست استان به مناسبت هفته ملی کودک و در آستانه روز جهانی پست انجام گرفته بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان بهداشت فردی و اجتماعی، فداکاری و از خودگذشتگی کادر درمانی و چگونگی پاسداشت سلامت فردی و اجتماعی را از موضوعات محوری این فراخوان عنوان و اضافه کرد: گروه های سنی هفت تا ۱۱ سال، ۱۱ تا ۱۴، ۱۵ تا ۱۸ و ۱۹ سال به بالا می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی بیان داشت: ۱۵۶ اثر از مخاطبان گروه‌های سنی ۷+ نوخوان، ۹ + نونهال، ۱۲+ نونگاه، ۱۵+ نوجوان و اولیای تربیتی، مربیان و پژوهشگران به دبیرخانه این مهرواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال شده بود.

افزون بر ۵۰ هزار کودک در مراکز ۳۱ گانه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

منبع: ایرنا

245579