استاندار لرستان:

رای مردم در انتخابات یک امانت است

‍ استاندار لرستان گفت: رای مردم یک امانت است نباید با کم کاری و سو مدیرت  خیانت در امانت رخ دهد. مردم را با شعار های پوچ و خیالی بی اعتماد نکنید.

تصویر رای مردم در انتخابات یک امانت است

لرستان ـ سید موسی خادمی؛ استاندار لرستان در گفت و گو با خبرنگار پرسون از برگزاری انتخابات بدون حاشیه با هدف پیشبرد اهداف پیشرفت استان خبر داد و گفت: انتخابات شورای شهر شهرستان ها باید بی توجه به جناح گرایی و بی حاشیه برگزار شود. هدف برگزاری انتخاباتی اصولی و دور از حواشی سیاسی برای پیشبرد اهداف لرستان است.

وی افزود: انتخابات شورای شهر شهرستان های لرستان در فضای دوستانه و امن با توجه به احترام به مردم در انتخاب کاندید های مورد نظرشان بدون هیچ حاشیه ای برگزار خواهد شد. انتخابات شورای شهر شهرستان های لرستان با مشارکت حداکثری آحاد مردم استان برگزار خواهد شد.

خادمی با اشاره به وعده های انتخاباتی بیان کرد: کاندید های محترم از شعار و وعده های غیر عقلانی و خیالی پرهیز کنند. اعتماد مردم را از بین نبرید. هدف باید پیشرفت شهر های لرستان باشد نه کسب جایگاه سیاسی در سطح شهرستان ها و سواستفاده از جایگاه مدیریتی.

استاندار لرستان با توجه به ایجاد حاشیه انتخاباتی در فضای مجازی اظهار کرد: کاندید های انتخاباتی از ایجاد حاشیه در فضای مجازی پرهیز کنند. فضای مجازی یک بستر راهبردی و مهم در مباحث اجتماعی است. فضای مجازی را به محل مناظره تبدیل نکنید.

خادمی ادامه داد: رای مردم حق الناس است. این حق را نادیده نگیرید و پا روی آن نگذارید. وعده های پوچ مردم را از شرکت در انتخابات سلب اعتماد می کند. پتانسیل حضور مردم در کنار مسئولین بزرگ ترین امتیاز برای رسیدن به اهداف شکوفایی استان است.

استاندار لرستان با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات شورای شهرستان ها تصریح کرد: انتخاباتی سالم و با آرامش با حضور مردم همیشه در صحنه لرستان برگزار خواهیم کرد. هدف منتخبین مردم فقط اجرای اهداف پیشرفت شهر ها با توجه به دیدگاه مردم باشد. رای مردم یک امانت است نباید با کم کاری و سو مدیرت خیانت در امانت رخ دهد. مردم را با شعار های پوچ و خیالی بی اعتماد نکنید.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

245519