نماینده ولی فقیه در کردستان:

نگرانی نسبت به کرونا در جامعه را افزایش ندهیم/ همه در حال مبارزه با این ویروس هستند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اکنون همه در حال مبارزه با بیماری کرونا هستند، لذا نباید جامعه را نسبت به این کارهای انجام شده بی اطلاع بگذاریم و از سوی دیگر فضای تشویش و نگرانی را در جامعه نهادینه کنیم.
تصویر نگرانی نسبت به کرونا در جامعه را افزایش ندهیم/ همه در حال مبارزه با این ویروس هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در همایش «پرچمداران دین و اندیشه» در سخنانی بیان کرد: موضع گیری هوشمندانه، مدبرانه و به موقع روحانیون و ائمه جمعه می تواند در خنثی کردن بسیاری از توطئه های دشمنان تاثیرگذار باشد و زمینه ساز وحدت بیشتر در جامعه گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستانی با اشاره به اینکه برهم زنندگان انسجام به دنبال از بین بردن امنیت و آرامش در جامعه اسلامی و کشور هستند، عنوان کرد: اکنون اخبار و اطلاعات به جامعه از دو روش مجازی و حقیقی تزریق می شود و باید گفت که بین این دو فضا بسیار تفاوت وجود دارد و به عینه می بینیم که انتشار برخی از اخبار کذب در فضای مجازی با نیت و قصد قبلی صورت می گیرد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود بیان داشت: متاسفانه دیده می شود که فضای مجازی به مکانی برای انتشار اخبار، گزارش و... بی پایه و کاملا کذب تبدیل شده است و متاسفانه برخی هم از روی ناآگاهی این اخبار را پیگیری می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کرد: بنابراین انتظاری که از علما و روحانیون داریم این است که مردم را نسبت به حقایق آگاه کنند تا خدایی ناکرده حقایق جابجا نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: باید سخنان علما و روحانیون در جامعه اسلامی سرمنشا آرامش باشد نه اینکه سخنان خود را از طریق این همه رسانه مطرح کنیم و به نوعی ایجاد حساسیت نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مطلبی که باید در پایان سخنان خود عنوان کنم این است که اکنون همه در حال مبارزه با بیماری کرونا هستند، لذا نباید جامعه را نسبت به این کارهای انجام شده بی اطلاع بگذاریم و از سوی دیگر فضای تشویش و نگرانی را در جامعه نهادینه کنیم.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

245509