نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون؛

رئیس جمهوری آینده در راستای توزیع عادلانه ثروت گام بردارد

علی ابراهیمی، گفت: کاندیدای ریاست جمهوری با توجه به اختلاف طبقاتی، شکاف و سیاستهای اقتصادی که در کشور حاکم است، در راستای عادلانه ثروت در پهنه سرزمینی ایران برنامه ریزی هدفمندی را داشته باشد.
تصویر رئیس جمهوری آینده در راستای توزیع عادلانه ثروت گام بردارد

علی ابراهیمی" سخنگوی کمیسیون کشاورزی در دوره دهم مجلس شورای اسلامی" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون در تشریح ویژگی های کاندیدای ریاست جمهوری، اظهارکرد: به عقیده بنده، فردی که در آینده ادعای این را دارد که می تواند مسند ریاست جمهوری را بر دست بگیرد، با شرایطی که اکنون در کشور حکمفرما است؛ بایستی اصلی ترین اقداماتش رسیدگی به بهبود معیشت مردم باشد.

نماینده پیشین مردم شازند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اکنون به جهت مشکلات اقتصادی که یا بر اثر تحریم های خارجی و نیز به سبب سوء مدیریت ها بوده، معیشت مردم اعم از خوراک، بهداشت و درمان، آموزش، ورزش و پوشاک دچار مشکل شده است.

این نماینده سابق مجلس اشاره کرد: رئیس جمهور آینده، کابینه و وزرایی انتخاب نماید که باسواد و با انرژی باشند.

وی در رابطه با دیگر ویژگی کاندیدای ریاست جمهوری، بیان کرد: با توجه به اختلاف طبقاتی، شکاف و سیاست های اقتصادی که در کشور حاکم است و قشر غنی روز به روز غنی تر، متوسط رو به قشر ضعیف و قشر ضعیف رو به انحطاط است و روزی برای مملکت مشکل جدی خواهد شد که خسارت آن قابل جبران نخواهد بود؛ در راستای توزیع عادلانه ثروت در پهنه سرزمینی ایران برنامه ریزی هدفمندی را داشته باشد.

علی ابراهیمی گفت: حاکمیت در مرزها و مناطق کم برخوردار آسیب دیده و حاشیه نشینی افزایش یافته است. ارزش پول ملی ما سقوط کرده است. و رئیس جمهوری باید شهامت تغییر نظام اقتصادی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری به عنوان نفر اول طرف دیپلماسی با کشورهای دیگر است، توضیح داد: باید بتواند در راستای بهبود روابط، حفظ عزت و منافع ملی گام بردارد. ایران در انزوا دچار آسیب میشود و موفق نخواهد بود که خدمات خوبی را ارائه دهد. همه مسئولین و افرادی که مقام و جایگاهی را می پذیرند، باید در راستای بهبود کیفیت مردم گام بردارند.

نماینده پیشین مردم اراک در خصوص اینکه آیا رئیس جمهور آینده، برجام را ادامه دهد یا خیر، تصریح کرد: برجام، یکی از موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در قالب دیپلماسی بود؛ البته اگر درست اجرایی می شد. به دلیل بد عهدی های طرفین اروپایی و آمریکایی نتیجه مثبتی حاصل نشد. اگر رئیس جمهور آینده بتواند در برجام منافع کشور را مطالبه نماید قطعا ادامه برجام، کار صحیحی است.

ابراهیمی در پایان توصیه ای به مردم در جهت شرکت در انتخابات کرد و گفت: مردم حضور پرشکوه را در انتخابات داشته باشند و تحت تاثیر شعارهای غیر عملیاتی قرار نگیرند.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

245493