افزایش فوتی‌های کرونا در آذربایجان غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از افزایش تعداد فوتی‌ها بر اثر بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی تعداد490 نفر بر اثر بیماری سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد 252 نفر مشکوک به کرونا و 307 نفر مبتلای قطعی به کرونا هستند.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی تعداد490 نفر بر اثر سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد 252 نفر مشکوک به کرونا و 307 نفر مبتلای قطعی به کرونا هستند.

وی افزود : از مجموع 490 نفر بیمار بستری شده در مراکز درمانی استان تعداد 138 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری شدند که تعداد 29 نفر به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با ابراز تاسف اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی تعداد 9 نفر از بیماران مبتلا به کرونا بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

آقازاده با اشاره به اینکه بهترین راه جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا رعایت کردن بهداشت فردی و رعایت فاصله گذاری است، خاطر نشان کرد: 28 نفر از اهالی یک روستا در ارومیه به علت شرکت در یک مراسم عروسی به ویروس کرونا مبتلا شدند .

انتهای پیام/

245397