شهرداری اراک آستین یاری برای کمک به حوزه فرهنگی را بالا زد؛

جهش درفرهنگ و هنر شهری در سال جاری

همزمان با تغیرات در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری اراک نشست بررسی فعالیت های فرهنگی و هنری شهر اراک میان مدیر کل و اعضای شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با شهرداری اراک برگزار شد.
تصویر جهش درفرهنگ و هنر شهری در سال جاری

به گزارش سایت خبری پرسون از اراک، همزمان با تغییرات در حوزه فرهنگی وهنری شهرداری اراک، مدیر کل و اعضای شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی صبح روز دوشنبه یازدهم اسفند ماه با حضور در شهرداری اراک با بیاتیان سرپرست شهرداری کلانشهر اراک دیدار کردند.

در این دیدار روند فعالیت های فرهنگی شهر بررسی و بر تعامل بیش از پیش در این خصوص تاکید شد.

در این نشست تکمیل و تجهیز بلک باکس پارک شهر اراک و نیز تکمیل خانه هنرمندان استان از جمله مواردی بود که بر تکمیل و تجهیز آن تاکید شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این نشست با بیان این اینکه تعامل و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجموعه شهرداری کلانشهر اراک در گذشته تا بحال تعامل بسیار خوب و تاثیر گذار بوده است گفت: فضای فعلی در شهرداری کلانشهر اراک نوید چشم انداز روشن در انجام فعالیت های است که امیدواریم بتوانیم بیش از پیش نسبت به فعالیت های فرهنگی و استفاده از ظرفیت های موجود انجام وظیفه کنیم.

وی افزود : تعامل و همکاری شهرداری کلانشهر اراک و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و استفاده از ظرفیت هنرمندان استان در برنامه ها و انجام فعالیت های فرهنگی هنری بزرگ و تاثیر گذار منجر به رضایت شهروندان اراکی خواهد شد.

بیاتیان سرپرست شهرداری کلانشهر اراک نیز با استقبال از فعالیت های فرهنگی هنری گفت: تکمیل بلک باکس پارک شهر اراک و خانه هنرمندان استان با جدید پیگیری و در سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: با برنامه ریزی که انجام شد بر این باوریم که فعالیت های فرهنگی در کلانشهر اراک هم پای فعالیت های سخت افزاری باید انجام شود.

بیاتیان بر تعامل بیش از پیش با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و استفاده از ظرفیت هنرمندان استان و نیز کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان تاکید نمود.

245319