حسن روشن در گفت و گو با پرسون؛

وظیفه اصلی رییس جدید فدراسیون گرفتن کرسی در AFC است/عزیزی خادم کیست، من اصلا او را نمی شناسم

هنوز انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال قطعی نشده بود که طوفان مجازی علیه او آغاز شد.

تصویر وظیفه اصلی رییس جدید فدراسیون گرفتن کرسی در AFC است/عزیزی خادم کیست، من اصلا او را نمی شناسم

به گزارش سایت خبری پرسون، در انتخاباتی که علی کریمی یکی از کاندیداهای پرامید بود مسلم است که انتخاب عزیزی خادم به مذاق بسیاری خوش نیامد. همه علی کریمی را به عنوان رییس می خواستند اما صندلی داغ در نهایت به کسی که رسید شهاب الدین عزیزی خادم بود نه جادوگر فوتبال.

از همان ساعات ابتدایی انتخاب عزیزی خادم و حتی قبل از اعلام نام رسمی اش چنان هجمه بزرگی علیه او در فضای مجازی و مصاحبه های پیشکسوتان به وجود آمد که سابقه نداشت.

او برنده جنجالی ترین انتخابات تاریخ فوتبال ایران بود اما برنده آرای مردم نه.

یکی از نخستین پیشکسوتانی که نسبت به انتخاب عزیزی خادم اعتراض شدیدی کرد محسن ترکی پیشکسوت عرصه داوری بود. او در این رابطه در مصاحبه با فارس گفت: امروز روز شکست فوتبال ما بود. خیلی ناراحتم که خود فوتبالی‌ها هم از تنها گزینه فوتبالی حمایت نکردند. مثل این است که خود ما فوتبالی‌ها هم چشم دیدن یکدیگر را نداریم.

اما او تنها پیشکسوتی نبود که درباره این انتخابات نظری منفی داشت. حسن روشن مثل همیشه با توپی پر واکنش خود را به موضوع جدید فوتبالی نشان داد.

او کیست؟!

حسن روشن که دیگر باید او را منتقد تمام قد فوتبال ایران بدانیم در رابطه با انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم گفت: شهاب الدین عزیزی خادم کیست و من اصلا او را نمی شناسم. یکدفعه می آیند و رییس می شوند. البته شاید یک زمانی، یک جایی این آقا را دیده باشم اما اصلا به خاطر نمی آورم.

دو مشکل اساسی

روشن در ادامه گفت و گوی خود با پرسون افزود: دو مشکل اساسی در رابطه با انتخاب عزیزی خادم وجود دارد. نخست اینکه او از قبل هم در فدراسیون فوتبال حضور داشته است. خودتان که می دانید این یعنی چه؟!

این پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: او قبلا یکی از دست اندرکاران این فوتبال بوده و نمی دانم الان چطور می خواهد به این فوتبال کمک کند. اصلا آیا او واقعا قصد کمک دارد؟

وی خاطرنشان کرد: نکته بعدی این است که تا دو روز پیش اصلا نبود. بعد ناگهان می آید و رییس می شود. البته برای هر کسی که رییس فدراسیون شده است آرزوی موفقیت دارم.

وظایف خادم

روشن گفت: رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران وظایف مشخصی دارد. نخست اینکه باید کرسی قابل توجه برای فوتبال ایران در AFC دست و پا کند. او اگر خودش هم این توانایی را در خودش نمی بیند باید از اطرافیانش کمک بگیرد. وظیفه اصلی عزیزی خادم این است که فوتبال ایران را از منجلاب نجات بدهد.

این کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران بیان داشت: علی کریمی کاندیدایی بود که اکثر مردم می خواستند او رییس شود. اما شما می دانید، من هم می دانم. تعجب می کنم چطور اصلا علی کریمی تایید نهایی شد تا در انتخابات شرکت کند. اما باید به عزیزی خادم توصیه کنم که از علی کریمی در فدراسیون استفاده کند.

وی در پایان گفت: عزیزی خادم برای نجات فوتبال ایران باید از همه کمک بگیرد. فرقی هم ندارد چه کسی باشد. هم باید به او کمک کنند. حالا که فدراسیون نونوار شده توقعات همه بالا رفته است. خادم خیلی خیلی کار سختی دارد و امیدوارم در این راه کاملا موفق باشد و بتواند از پس این وظیفه خطیر بربیاید.

245300