رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر:

طرح های خدمات فرهنگی پلدختر تا پایان تابستان ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  پلدختر گفت: طرح های خدمات فرهنگی پلدختر با هدف توسعه پلدختر در برنامه توسعه مناطق سیل زده لرستان تا پایان تابستان ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

تصویر طرح های خدمات فرهنگی پلدختر تا پایان تابستان ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسند

علی نظری؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری پرسون خبر از افتتاح چند طرح خدمات فرهنگی تا پایان تابستان ۱۴۰۰ داد و گفت: طرح های خدمات فرهنگی پلدختر تا پایان تابستان ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد. اجرای طرح های خدمات فرهنگی زیر مجموعه طرح توسعه پلدختر و کوهدشت است.

وی افزود: افتتاح یک کتابخانه بزرگ، برگزاری دو جشنواره فرهنگی، ایجاد کتابخانه مجازی و افتتاح سه خانه کتاب روستایی در شش ماه ابتدای سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

نظری در ادامه بیان کرد: سیل فروردین ۱۳۹۸ زیر ساخت های خدمات فرهنگی شهر و روستا های حومه را تخریب کرد. طرح توسعه پلدختر و کوهدشت که با هدف بازسازی و افتتاح مراکز خدماتی، امدادی، شهری، بهداشتی، ورزشی و فرهنگی است.

وی با اشاره به افتتاح این طرح ها اظهار کرد: طرح های خدمات فرهنگی پلدختر با هدف توسعه پلدختر در برنامه توسعه مناطق سیل زده لرستان تا پایان تابستان ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

علی نظری با بیان اینکه پروژه کتابخانه مرکز پلدختر با مساحت ۱۵۰۰ متر درسال ۱۳۸۷ کلنگ زنی شد گفت: این پروژه تاکنون نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: بحث گرمایشی و سرمایشی این کتابخانه به ۲ میلیارد تومان اعتبار نیازدارد که در صورت اعتبار در اسرع وقت و تا قبل از مردادماه ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر با اشاره به تخریب های وارده از سیل ۹۸ به ساختمان این کتابخانه، خاطر نشان کرد: سیلاب فروردین ۹۸ به این پروژه آسیب هایی وارد کرد که پس از سیل دوباره در روند بازسازی مجدد قرار گرفت و الان درمسیر تکمیل است.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

245156