معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

۸۰۰ دوز واکسن کرونا در مرحله دوم تزریق شده است

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از تزریق ۸۰۰ دوز واکسن مقابله با کرونا در همدان خبر داد و گفت: تاکنون واکسیناسیون گروه های هدف در شهرهای همدان، کبودراهنگ، نویسرکان، ملایر و بهار انجام شده است.
تصویر ۸۰۰ دوز واکسن کرونا در مرحله دوم تزریق شده است

کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون در خصوص روند واکسیناسیون برای مقابله با کرونا در استان همدان اظهار کرد: تاکنون واکسیناسیون گروه های هدف در شهرهای همدان، کبودراهنگ، تویسرکان، ملایر و بهار انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه تزریق واکسیناسیون تنها یک راه پیشگیری از بیماری کروناست افزود: با توجه به شرایط زرد کرونایی هم استانی ها باید همچنان پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی را رعایت کنند.

کرمی با بیان اینکه موردی از کرونای انگلیسی در همدان دیده نشده ولی خطر انتشار آن در استان دور از انتظار نیست ادامه داد: در روزهای پایانی سال مردم و اصناف مختلف موارد بهداشتی را رعایت کنند تا خدای نکرده ستاد مقابله با کرونا ناچار به تعطیلی اصناف نشود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در خصوص واکسیناسیون مقابله با کرونا گفت: در مرحله نخست ۲۳۵ دوز واکسن به گروه های هدف و کادر درمان تزریق شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم نیز به کارکنان بخش مراقبت های ویژه که در تماس با بیماران کرونایی هستند ۸۰۰ دوز واکسن تزریق شده است.

کرمی اضافه کرد: در مرحله سوم نیز واکسن مقابله با کرونا در مراکز سالمندان و افراد جانباز با شرایط خاص توزیع خواهد شد.

منیژه فرهانپور- استان همدان

245081

مطالب مرتبط