فرماندار لاهیجان؛

۲۶درصد دستگاه های اجرایی لاهیجان به مصوبه دولت الکترونیک عمل نکرده اند

فرماندار لاهیجان گفت: ۲۶ درصد از دستگاه های اجرایی شهرستان در تحقق دولت الکترونیک به عنوان مصوبه قانونی دولت اقدامی نداشته اند.
تصویر ۲۶درصد دستگاه های اجرایی لاهیجان به مصوبه دولت الکترونیک عمل نکرده اند

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، یونس محمودی عصر شنبه در جلسه شورای اداری لاهیجان اظهار داشت: مدیران دستگاه ها و سازمان های دولتی لاهیجان تا ۴۸ ساعت آینده عملکرد و برنامه ها و پروژه های دولت الکترونیک در حوزه کاری خود را به صورت مکتوب به فرمانداری اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت الکترونیک می تواند با شفاف سازی و مستند سازی فعالیت ها زمینه و بستر بسیاری از فسادهای احتمالی را جلوگیری کند.

وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: تعدد و تکثر نامزدان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا می تواند از یاس و ناامیدی جلوگیری کند.

محمودی تصریح کرد: انتخابات و مشارکت و حضور حداکثری، ضامن امنیت سلامت، معیشت، ابهت و اقتدار جمهوری اسلامی و نظام است.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب در انتخابات گذشته مبنی بر این که " هر کس نظام را دوست دارد، با قدرت و صلابت در انتخابات شرکت کند" تاکید کرد: هیچ مدیری در سطح شهرستان حق ندارد با استفاده از جایگاه و بیت المال له و علیه نامزدان انتخابات موضع گیری حمایتی و مخالفتی داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای مر قانون تصریح کرد : همه مدیران در همه سطوح و کارمندان بایستی امانت دار و مجری قانون باشند و کسی حق ندارد خلاف قانون رفتاری داشته باشد.

وی همچنین از مدیریت جهاد کشاورزی خواست که نسبت به تامین نهاده و کود به میزان مورد نیاز کشاورزان بویژه در ایام تعطیلات نوروزی اقدام واطلاع رسانی کند.

محمودی همچین با اشاره به ضرورت مراقبت و نظارت بر بازار بویژه قیمت و کیفیت خدمات تصریح کرد: شخصا همراه مدیران مرتبط با ستاد تنظیم بازار، از وضعیت بازار بازدید میدانی داشته و تصمیمات متقضی را با کمترین زمان ممکن خواهیم گرفت.

فرماندار لاهیجان همچنین تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان و واحدهای تولیدی را از وظایف بسیار مهم مدیران مرتبط در ایام تعطیلات سال جدید عنوان و خواستار برنامه ریزی قبل از شروع تعطیلات شد.

شهرستان ۱۶۸ هزار نفری لاهیجان در کیلومتری شمال شرقی رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

منبع: ایرنا

244985