انتقاد سلیمی از استنکاف دولت از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته؛

دولت به خودش مجوز انجام هرگونه کاری را می دهد

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از استنکاف دولت از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری مدیران بازنشستگان انتقاد کرد.
تصویر دولت به خودش مجوز انجام هرگونه کاری را می دهد

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به استنکاف دولت از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مناصب دولتی از جمله مرتضی بانک بعنوان دبیر مناطق آزاد، اظهار داشت: در اینباره بحث هایی انجام شد اما در دولت اعلام کردند که مجوز این کار را دریافت کرده اند. باید نهادهای نظارتی پاسخ دهند که ادعای مرتضی بانک در مورد استیذان درست است؟

وی ادامه داد: چیز عجیبی است که دولت به خودش مجوز انجام هرگونه کاری را می دهد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت اعلام کرده که قانون را به تفسیر خودمان اجرا میکنیم که بازهم این امر مسئله عجیبی است، تصریح کرد: متاسفانه تعداد زیادی از جوانان وحتی فارغ التحصیلان در مقطع دکتری وجود دارند که بیکار هستند و نمیدانیم چرا دولت عرصه را برای جوانان باز نمیکند و مدیران بازنشسته خودی را مجددا به کار میگیرد.

سلیمی گفت: اقایان حتما باید به یاران خود میدان دهند همانگونه که روسای ستاد آقای روحانی بعنوان وزیر صمت، وزیر کار و ... در دولت او مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه اقای روحانی باید توضیح دهد که "قانون را به تفسیر خودمان اجرا میکنیم " یعنی چه؟! افزود: دولت حتی در بحث حقوق‌های نجومی هم عادلانه رفتار نکرد. متاسفانه دولت از مصوبه مجلس خودداری می‌کند.

منبع : موج

244879