فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

ترویج فرهنگ جهیزیه ایرانی_اسلامی در یزد به برکت خون شهدا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: به برکت خون شهدا و برگزاری کنگره ملی شهدای استان یزد اعطای جهیزیه ایرانی و اسلامی در استان با مشارکت نهادهای مختلف و خیرین بزرگوار توانسته حرکتی عظیم در اصلاح فرهنگ جهیزیه در یزد ایجاد کند.
تصویر ترویج فرهنگ جهیزیه ایرانی_اسلامی در یزد به برکت خون شهدا

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد که، سردار رضا پورشمسی در همایش نقش اجتماعی هیئات مذهبی استان یزد که در حسینیه ثارالله به همت سازمان بسیج مداحان و با مشارکت هیئات مذهبی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد گفت: امیرمومنان در دوران حیات مبارکش خدمات عظیمی را به جامعه اسلامی داشت و امروز بسیج و سپاه به تاسی از آن امام همان، آماده خدمت گذاری به ملت بزرگ و عزیز ایران به ویژه مردمان دیار دارالعباده است و در این خصوص از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: خوشبختانه تمامی دستگاه های استان هم برای خدمت گذاری به مردم در زیر پرچم اباعبدالله الحسین (ع) همراه و همگام هستند.

پورشمسی در جمع مدیران هیئات مذهبی استان با اشاره به راه اندازی نهضت تهیه جهیزیه ایرانی _اسلامی توسط خیرین و هییات مذهبی برای ترویج ازدواج در استان ابراز داشت: یکی از فرهنگ های نادرست در یزد جهیزیه تجمل گرایانه است که بسیاری از این وسایل در طول زندگی مشترک حتی یک بار هم استفاده نمی شود و تنها هزینه های کمرشکن آن برای خانواده ها باقی می ماند که این موضوع خود می تواند مانعی بزرگ برای ازدواج جوانان باشد.

وی تصریح کرد: به برکت خون شهدا و برگزاری کنگره ملی شهدای استان یزد اعطای جهیزیه ایرانی_ اسلامی در استان با مشارکت نهادهای مختلف و خیرین بزرگوار توانسته حرکتی عظیم در اصلاح فرهنگ جهیزیه در یزد ایجاد کند که امیدواریم به مرور به یک فرهنگ ارزشمند در بین هم استانی های عزیز تبدیل شود.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

244732

مطالب مرتبط