معاون دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با پرسون:

شناسایی3 بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در سقز

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی سه بیمار مشکوک به ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در شهرستان سقز خبر داد.

تصویر شناسایی3 بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در سقز

دکتر ابراهیم قادری؛ معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون عنوان کرد: تست 3 بیمار کرونایی در شهرستان سقز که احتمال می رود مبتلا به کرونای انگلیسی باشند برای نتیجه گیری نهایی به تهران ارسال گردید.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: همچنین افرادی که با این 3 بیمار در تماس بوده اند تحت آزمایش کرونا قرار گرفته اند.

دکتر قادری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه هنوز موفق نشده ایم که امکانات تشخیص تست کرونای انگلیسی در کردستان را مهیا کنیم اما به زودی با همکاری مسئولان وزارت بهداشت و درمان این مهم برطرف می شود.

این مقام درمانی بیان داشت: باید این حقیقت را عنوان کرد که به زودی این ویروس به استان کردستان رسوخ پیدا خواهد کرد زیرا نشانه های زیادی از گردش این ویروس در کشور دیده شده است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از شهروندان کردستانی درخواست داریم که تا عادی شدن وضعیت از هرگونه اجتماع، مهمانی، برگزاری مراسم عروسی و... خودداری کنند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

244714