نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی:

بخشی از مشکلات، در داخل کشور حل می شوند

سارا فلاحی گفت: هر چند منتقد برخی رفتارهای مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس هستم، اما راه حل برون رفت از مشکلات را در تعامل با تمام احزاب و اقشار سیاسی می دانم.

تصویر بخشی از مشکلات، در داخل کشور حل می شوند

به گزارش سایت خبری پرسون. از ایلام، سارا فلاحی؛ نماینده مردم حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات واحد های تولیدی استان ضمن تبریک ایام ولادت امیر المومنین(ع) و روز پدر، بیان کرد: باید موانع تولید واحد های تولیدی استان ایلام هر چه سریع تر توسط مدیران استانی برداشته شود.

وی در ادامه افزود: راه حل بخش زیادی از مشکلات کشور، در داخل است و می توان با راه حل های صحیح و کارشناسی آن ها را از سد راه برداشت.

فلاحی ضمن بیان اینکه اگر در مسیر فعالیت های یک واحد تولیدی سنگ اندازی شود، دیگر واحدها نیز شور و اشتیاق خود را از دست می دهند، گفت: هر چند منتقد برخی رفتارهای مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس هستم، اما راه حل برون رفت از مشکلات را در تعامل با تمام احزاب و اقشار سیاسی می دانم.

وی با اشاره به اینکه بیماری کرونا ضربه سنگینی به اقتصاد استان مخصوصا واحدهای تولیدی زده است، ابراز داشت: از وزارت اقتصاد و دارایی درخواست دارم که به کمک واحدهای تولیدی ایتان ایلام بیاید و در احیا آن ها تمام تلاش خود را بکار بگیرد.

نماینده مردم حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت اقتصاد و دارایی می تواند با توجه به شرایط موجود اقتصادی، معافیت مالیاتی را برای واحدهای تولیدی استان در نظر بگیرد، اظهار کرد: وزارت اقتصاد و دارایی می تواند با سرمایه گذاری در استان ایلام، اقتصاد استان را توسعه دهد.

فلاحی در پایان با درخواست از مساعدت بانک ها در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و کشاورزان، گفت: بانک می توانند با ارائه تسهیلات کم بهره و مساعدت با واحد های تولیدی و کشاورزان استان، کمک شایانی به آن ها کند.

نوروزی_استان ایلام

244713

مطالب مرتبط