از نخبگان لیگ برتر کشتی تجلیل می‌شود

عبدالمهدی نصیرزاده گفت: مراسم تجلیل از نخبگان بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) به زودی برگزار می شود.
تصویر از نخبگان لیگ برتر کشتی تجلیل می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی با بیان این مطلب افزود: به فضل خدا بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) پس از اخذ مجوزهای لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل مطلوب و با شکوهی برگزار شد.

وی ادامه داد: سازمان لیگ کشتی در نظر دارد به زودی مراسمی را به جهت تجلیل از نخبگان لیگ بیستم برگزار نماید.

نصیرزاده در مورد ادامه برنامه های سازمان لیگ گفت: در صورتی که شرایط به جهت شیوع ویروس کرونا مساعد باشد، قصد داریم رقابت های لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور را از هفته اول تیرماه آغاز کنیم.

وی در مورد زمان شروع برگزاری بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی گفت: همانطور که می دانید ما رقابت های المپیک و پس از آن رقابت های جهانی کشتی در نروژ را پیش رو داریم و بلافاصله پس از اتمام رقابت های جهانی، در صورت مهیا بودن شرایط، رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور آغاز خواهد شد.

نصیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های سازمان لیگ کشتی همانند سال قبل، به صورت منظم برگزار و سعی بر این داریم که رقابت های لیگ امسال در سطح بالاتر و با کیفیت بهتری برگزار شود.

مصطفی ساجدی‌فر

244707