گل گهر به دنبال کسب سهمیه آسیایی

تیم گل گهرسیرجان در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده وبا قرار گرفتن در رده چهارم جدول به کسب سهمیه آسیا امیدوارتر شدند.
تصویر گل گهر به دنبال کسب سهمیه آسیایی

به گزارش سایت خبری پرسون، گل‌گهری‌ها در هفته ۲۹ لیگ برتر توانستند برابر نفت مسجد سلیمان به برتری برسند و با توجه به باخت تراکتور برابر پرسپولیس، ۴۴ امتیازی شدند و در رده چهارم جدول قرار گرفتند و به کسب سهمیه آسیا امیدوارتر شدند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی برای راه‌یابی به لیگ قهرمانان آسیا دو راه پیش رو دارند. راه اول قهرمانی در جام حذفی است که برای این کار ابتدا باید در مرحله نیمه نهایی برابر استقلال به پیروزی برسند و سپس در بازی آخر برابر برنده دیدار فولاد و ملوان بازی کنند تا در صورت پیروزی به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. اما راه دومی هم وجود دارد که با اما و اگرهایی همراه است.

گل‌گهری‌ها در صورت قهرمان نشدن در جام حذفی باید بتوانند بازی هفته آخر خود در لیگ برتر مقابل نساجی را پیروز شوند یا در صورت شکست، باید امیدوار باشند تا فولاد و تراکتور هم برابر حریفان‌شان ببازند تا در جایگاه چهارم باقی بمانند و امیدهای‌شان برای راهیابی به لیگ قهرمانان حفظ شود. هم‌چنین باید امیدوار باشند در صورت شکست از استقلال در نیمه نهایی جام حذفی، آبی‌پوشان پایتخت، قهرمان جام حذفی شوند زیرا در صورت قهرمانی هر یک از تیم‌های ملوان و فولاد، گل‌گهر حتی در صورت چهارم شدن در لیگ برتر از راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا باز می‌ماند. البته شاگردان قلعه‌نویی باید بتوانند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم پیروز از میدان بیرون بیایند تا به مرحله گروهی این جام برسند.

فولاد خوزستان با ۴۳ و تراکتور تبریز با ۴۲ امتیاز، دیگر تیم‌هایی هستند که برای کسب سهمیه آسیا در حال رقابت هستند و امید دارند بتوانند جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

327416