پس از وجود ایرادات بسیار در اولین گوشی تاشوی سامسونگ؛

نسل جدید گوشی تاشوی سامسونگ با تست ۱۰۰ روزه عرضه می‌شود

شرکت سامسونگ در حال گسترش بازار گوشی‌های تاشو‌ جدید خود و افزایش میزان اعتماد کاربران به این گوشی‌ها است.

تصویر نسل جدید گوشی تاشوی سامسونگ با تست ۱۰۰ روزه عرضه می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، سامسونگ اکنون به شما امکان می‌دهد تا پس از ۱۰۰ روز در صورت عدم رضایت، Galaxy Z Fold ۲ یا Z Flip تاشو جدید این شرکت را مرجوع کنید.

شرکت سامسونگ دیروز اعلام کرد دوره بازگشت جدیدترین تلفن‌های تاشو خود را به ۱۰۰ روز افزایش می‌دهد. این بدان معناست که خریداران Galaxy Z Fold ۲، ۵G و Z Flip ۵G می‌توانند هر دو دستگاه را خریداری کنند، بیش از سه ماه از آن استفاده کنند و بعد بازپرداخت کامل آن را انجام دهند.

سامسونگ این برنامه جدید خود را "خرید و امتحان" نامیده و این اولین باری است که شرکت مذکور این چنین امکان مرجوع تلفن‌های همراه خود را فراهم می‌کند.

سخنگوی سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرد: این ابتکار جدید به مصرف کنندگان کمک می‌کند تا ببینند آیا یک گوشی تاشو برای آن‌ها مناسب است یا نه، که این بخشی از تعهد سامسونگ برای دسترسی بیشتر مردم به دستگاه‌های تاشو است.

سامسونگ می‌گوید این برنامه از امروز برای خرید هر یک از دستگاه‌های ساخته شده از طریق وب سایت خود در حال اجرا است و تا اول آوریل ادامه خواهد داشت.

از نظر فنی Galaxy Z Fold ۲ ۵G سامسونگ چهارمین تکرار خط تولید تاشو این شرکت است و پاییز سال گذشته به عنوان یک نسخه بسیار بهبود یافته از Galaxy Fold اصلی (و به شدت معیوب) منتشر شد. قیمت آن ۱۹۹۹ دلار است، اگرچه سامسونگ در حال حاضر این دستگاه را با قیمت ۱۴۹۹ دلار در وب سایت خود می‌فروشد.

244673