رئیس ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد؛

ضرورت نظارت جدی‌تر بر فعالین مساجد

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: باید نسبت به انتخاب افراد در مساجد و فعالیت آن‌ها نظارت جدی‌تری داشته باشیم تا بتوان نسل‌های جوان را با شور و اشتیاق به سمت مساجد روانه کرد.
تصویر ضرورت نظارت جدی‌تر بر فعالین مساجد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با اجلاس استانی نماز در یزد با بیان اینکه مجموعه‌های حوزوی، ائمه جمعه و جماعت دو ماه مانده به ماه مبارک رمضان برای مهجوریت قرآن کریم برنامه‌ریزی و آن را در جامعه احیا کنند گفت: با سبقه ای که از استان یزد سراغ داریم می‌توانیم در یک ماه و نیم مانده به ماه رمضان، جلسات قرآنی را در این استان شاهد باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور افزود: مشکلات امروز ما نتیجه بی‌توجهی به قرآن کریم است بنابراین باید برای هر صنفی تفسیری نوشته شود تا همه بتوانند قرآن کریم را به‌خوبی متوجه شده و در زندگی خود به آن عمل کنند.

قرائتی بر ضرورت شایستگی اماکن در نظر گرفته برای اقامه نماز در ادارات اظهار داشت: در ادارات باید جایی شایسته و مناسب را برای اقامه نماز در نظر بگیریم نه اینکه در هرجایی شد آن را جایگاه اقامه نماز بیان کرد.

وی بر لزوم تشکیل گروه های اذان تاکید کرد و ابراز داشت: باید نسبت به انتخاب افراد در مساجد و فعالیت آن‌ها نظارت جدی‌تری داشته باشیم تا بتوان نسل‌های جوان را با شور و اشتیاق به سمت مساجد روانه کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به عدم وجود نمازخانه در برخی از مدارس یزد ابراز داشت: بدون شک با همکاری مجموعه‌های مختلف در این استان می‌توان این مشکل را حل کرد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

244655