امام جمعه ایلام:

مسجد می تواند به عنوان مکانی برای مهارت آموزی باشد

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: می توانیم با برنامه ریزی مدون  و فعالیت بیش از پیش دستگاه های فعال در مسجد، این مکان را برای مهارت آموزی آماده کنیم.

تصویر مسجد می تواند به عنوان مکانی برای مهارت آموزی باشد

به گزارش سایت خبری پرسون در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار؛ نماینده ولی فقیه در ایلام، ظهر امروز در نشست شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی و هنری این استان با تاکید بر فعالیت بیشتر مساجد و جذب افراد، بیان داشت: مساجد می توانند محلی برای آموزش های درسی و علمی، برای جوانان باشند.

وی با بیان اینکه از مساجد می توان به عنوان یک مکان برای مهارت آموزی استفاده کرد، اظهار داشت: می توانیم با برنامه ریزی مدون و فعالیت بیش از پیش دستگاه های فعال در مسجد، این مکان را برای مهارت آموزی آماده کنیم.

امام جمعه ایلام با تاکید شروع نهضت مسجد سازی در ایان استان، گفت: باید نهضت مسجد سازی را در استان شروع کنیم و مسجد را به عنوان یک پایگاه فرهنگی و هنری معرفی کنیم.

وی ضمن درخواست از مسجد سازان و خیرین استانی در ورود به نهضت مسجد سازی، مطرح کرد: مردم به مساجد اعتماد دارند و مسجد باید پایگاهی مطمئن و امن برای همه ی مردم باشد و مردم با این پایگاه در ارتباط باشند.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به شبوع بیماری کرونا، مسجد و امام جماعت آن می توانند محلی برای حل مشکلات مختلف اجتماعی و فردی شهروندان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ضمن تاکید بر نقش پررنگ امام جماعت در مسجد، عنوان کرد: امام جماعت باید محوریت اقدامات مسجد را به دست بگیرد و این اقدامات زیر نظر امام جماعت صورت پذیرد.

نوروزی_استان ایلام

234432