سردار رحیمی:

طرح اقتدار و صاعقه در مرکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ کلید خورد

سردار رحیمی از دستگیری ۲۱۹ نفر از اراذل و اوباش در حاشیه طرح صاعقه و اقتدار خبرداد.
تصویر طرح اقتدار و صاعقه در مرکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ کلید خورد

به گزارش خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون، سردار حسین رحیمی " رئیس پلیس پایتخت" در حاشیه اجرای طرح رعد و اقتدار که صبح امروز در مرکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار گردید در حضور خبرنگاران، اظهارداشت: همزمان ۲ طرح پلیس پایتخت توسط دو پلیس تخصصی امنیت و پیشگیری که تکمیل کننده هم بودند، به اجرا در آمد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: برخورد با مزاحمین، آلوده کنندگان پارک ها، مراکز تفریحی، قهوه خانه ها و سفره خانه و باشگاه بدنسازی، برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه دردستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح های ما تا شب عید به جهت خرید های عیدانه مردم ادامه خواهدشد، افزود: ظرفیت های ۳ پلیس تخصصی اگاهی، پیشگیری و امنیترا بکار گرفته ایم. از مردم تقاضا داریم که در این روزها، هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. ترافیک شهری ۳۰ درصد افزایش یافته است که پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی مضاعفی را بکار گرفته است.

سردار رحیمی بیان کرد: از برخورد با سارقین، حمل کنندگان سلاح سرد، موبایل قاپ و کسانی که امنیت جامعه را دچار اختلال می کنند کوتاه نخواهیم آمد. ۱۲۹ حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد. ۵۹پرونده درگیری، ۴فقره پرونده مزاحمت نوامیس در پارک ها، سفره خانه ها و باشگاه های بدنسازی ، ۶ فقره پرونده استفاده کنندگان سلاح و ۳۲ فقره پرونده مشروبات الکلی را دستور کار قرار دادیم‌.

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۱۲۱ محله و مکان آلوده اعم از قهوه خانه ،باشگاه بدنسازی و پارک ها در مناطقی همچون ستارخان، خاک سفید، نظام آباد، افسریه، مشیریه ، نازی آباد، فلاح، ابوذر،دولت آباد، جوانمرد قصاب از لوث اراذل و اوباش پاکسازی شد.۲۱۹ نفر از اراذل و اوباش دستگیر که ۵۹ نفر از آنها از اوباش سد دار و تراز اول بودند.۱۰۳نفر مزاحمین نوامیس که ۳۱نفر در بحث موادمخدر فعال بودند، دستگیر شدند.

وی بیان داشت: ۱میلیون و ۲۳۸ هزار بسته انواع مواد محترقه کشف و ضبط گردید. ۲۹۱ واحد صنعتی که ۷۱ واحد صنفی که مراکز شرارت بود، پلمپ شد. هشدار به واحدهای صنفی می دهم که در صورت مشاهده و حضور اراذل و اوباش در واحدها، آن مرکز پلمپ خواهدشد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به طرح صاعقه که برخورد با سارقین و موبایل قاپ و حاملان سلاح سرد در دستور کار قرار گرفت، گفت: ۳۶۵ سارق، کیف قاپ، موبایل قاپ و زورگیر که از این تعداد ۸۹ نفر قاپ زن و زورگیر۱۲۷ نفر حاملان سلاح سرد،۴۱نفر اراذل و اوباش ،۱۲۴ نفر خرده فروش مواد مخدر بودند، دستگیر شدند.

وی اشاره کرد: ۱۴۰۰قبصه سلاح سرد شامل شمشیر ، قمه ،تبر ،پنجه بکس،۴ قبضه سلاح جنگی ،۶۲ وسیله نقلیه مسروقه خودرو و موتور کشف شد.

سردار رحیمی افزود: منازل مجردی که در اغلب آنها در میدان امام حسین و محل تجمع معتادین و فروشندگان موادمخدر بود، پلمپ شد.

وی در پایان اشاره کرد: محدودیت های شبانه باقوت، پابرجاست.

گزارش از سارا پیرانه

انتهای پیام/

234382

مطالب مرتبط