مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده؛

طرح های توسعه ای پاکسان در جهت پیشبرد منافع ذی نفعان است

نعمت اللهی، مدیر عامل مدیریت صنعت شوینده، دستیابی به بهره وری را یکی از راه های برون رفت از بن بست تولید معرفی کرد.
تصویر طرح های توسعه ای پاکسان در جهت پیشبرد منافع ذی نفعان است

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرعلی نعمت اللهی، مدیر عامل مدیریت صنعت شوینده، در حاشیه بازدید از شرکت پاکسان ضمن گفتگو با خبرنگار این مجموعه به اهداف خود در این بازدید اشاره کرد و گفت: لازم است که از همت و تلاش مدیر عامل، مدیران و تک تک پرسنل این مجموعه نهایت تشکر و قدردانی را به جا بیاوریم.

وی به هم افزایی بین بخشی در شرکت پاکسان، به عنوان نقطه قوت این مجموعه اشاره کرد و افزود: آن چه دیدیم همدلی و وفاق بود و این امکان به مدد مدیر عامل این مجموعه فراهم شد تا ضمن بازدید از پاکسان، در خصوص طرح ها، برنامه ها و چالش های پیش رو گفتگو کنیم و طرح روشنی از برنامه های توسعه ای این شرکت در آینده نزدیک داشته باشیم.

نعمت اللهی ضمن تاکید بر اراده و عزم جدی مدیریت صنعت شوینده برای حل مشکلات و موانع در شرکت های عضو این مجموعه یادآور شد: برنامه های ما برای رفع مشکلات مربوط به کل شرکت های گروه، معطوف به تمامی بخش ها و در همه ابعاد است که بخشی از آن با دستیابی به جهش تولید رفع خواهد شد.

وی دستیابی به بهره وری را یکی از راه های برون رفت از بن بست تولید معرفی کرد و گفت: بهره وری باید هم به لحاظ کمی و کیفی صورت بپذیرد و ما باید در اقدام و عمل، حقوق ذی نفعان و سهامداران را در نظر بگیریم.

مدیر عامل مدیریت صنعت شوینده، صادرات را یکی دیگر از راه های کسب درآمد و تامین هزینه های جاری شرکت ها معرفی کرد و یادآور شد: برای گسترش صادرات موانعی وجود دارد که برخی از آن ها مربوط به تصمیمات شماری از دستگاه ها و قوانین صادر شده از سوی آن ها است. ما در حال گفت و گو برای رفع این موانع هستیم تا بتوانیم روند صادرات محصولات را گسترش دهیم.

234372