تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل در گفتگو با پرسون:

بازنگری در سیاست‌های ترامپ می‌تواند به ساماندهی اوضاع آشفته آمریکا کمک کند

برآیند سیاست‌های ترامپ و بحران کرونا موجب چالش‌های جدی داخلی برای آمریکا شده است. بازنگری در سیاست‌هایی که ترامپ در آمریکا ایجاد کرده است در رونق اقتصادی، کاهش فقر در آمریکا، مدیریت بحران کرونا، کاهش مرگ و میر و تأثیرات اقتصادی کرونا بر اقتصاد آمریکا بسیار مؤثر خواهد بود.
تصویر بازنگری در سیاست‌های ترامپ می‌تواند به ساماندهی اوضاع آشفته آمریکا کمک کند

جلال فیاضی تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص بحران‌های داخلی آمریکا عنوان کرد: آقای ریچارد هاس رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در ماه‌های ابتدایی حکومت ترامپ گفت که ترامپ دکترین خروج را در سیاست‌های خود انتخاب کرده است و با همین سیاست‌های ترامپ آمریکا به یک انزوای بین‌المللی دچار شد.

فیاضی افزود: از طرف دیگر ناکارآمدی کامل آمریکا را در مدیریت کرونا شاهد بودیم به طوری که میزان قربانیان و مبتلایان کرونا در آمریکا طی ماه‌های گذشته همواره در رده نخست نسبت به جمعیت آمریکا بوده است.

وی با اشاره به این‌که برآیند سیاست‌های ترامپ و بحران کرونا موجب چالش‌های جدی داخلی برای آمریکا شده است، اظهار داشت: آنچه که در روزهای پایانی دولت ترامپ در کنگره آمریکا اتفاق افتاد و نوعی شورش علیه نظام آمریکا تلقی می‌شد، نوعی عدم امنیت را نیز در این کشور ایجاد کرده است.

این تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل در پایان تشریح کرد: به نظر می‌رسد که باید در خصوص سیاست‌های داخلی آمریکا، سیاست خارجی و ارتباطات بین المللی آمریکا با کشورهای مختلف مثل چین، روسیه، اتحادیه اروپا و پیوستن به پیمان‌هایی که آمریکا در دوران ترامپ از آن‌ها خارج شده و ممنوعیت‌هایی که ترامپ ایجاد کرده بود بازنگری صورت بگیرد چرا که همه این‌ مسائل در رونق اقتصادی، کاهش فقر در آمریکا، مدیریت بحران کرونا، کاهش مرگ و میر و تأثیرات اقتصادی کرونا بر اقتصاد آمریکا بسیار مؤثر خواهد بود.

234371

مطالب مرتبط