حضور سرداران مقاومت در جمع رزمندگان مقاومت + فیلم

ویدئویی دیده نشده از حضور سردار شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید پورجعفری در جمع رزمندگان مقاومت در فضای مجازی منتشر شد.

تصویر حضور سرداران مقاومت در جمع رزمندگان مقاومت + فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه بودند که همراه با مدافعان حرم در کنار حشدالشعبی عراق به فرماندهی شهید ابومهدی المهندس، به جنگ با تکفیری‌های داعش و دفاع از حریم اهل بیت (ع) مشغول بودند. شهید حسین پورجعفری از اعضای تیم حفاظت سردار سلیمانی بود که همیشه ایشان را همراهی می‌کرد.

سردار شهید سلیمانی به همراه شهید ابومهدی المهندس، ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ هنگام ورود به فرودگاه بغداد هدف هواپیما‌های آمریکایی قرار گرفته و به شهادت رسیدند. شهید پورجعفری و اعضای دیگر تیم حفاظت هم در این عملیات تروریستی به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر شهید پورجعفری هم به همراه سردار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و در کنار ایشان به خاک سپرده شد تا دو دوست قدیمی برای همیشه در کنار هم باشند.

به تازگی کانال خبری منتسب به شهید سلیمانی، ویدئویی از حضور سردار شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید پورجعفری در بین رزمندگان مقاومت منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

234216