سرپرست استانداری ایلام خبر داد:

جمعیت جوان ایلام از میانگین کشوری بیشتر است

محمد نوذری عنوان کرد:  بر طبق آمار، 27 درصد جمعیت استان را جوانان تشکیل می هند که این میزان 2 درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

تصویر جمعیت جوان ایلام از میانگین کشوری بیشتر است

به گزارش سایت خبری پرسون ایلام، محمد نوذری؛ سرپرست استانداری ایلام صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت امام جواد(ع)، اظهار داشت: بر طبق آمار، 27 درصد جمعیت استان را جوانان تشکیل می هند که این میزان 2 درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

نوذری در ادامه با تاکید بر اینکه باید از این جمعیت جوان استفاده کرد، مطرح داشت: هر چه جمعیت جوان یک جامعه بیشتر باشد، فرصت های پیشرفت، توسعه و سازندگی نیز برای آن جامعه بیشتر است.

وی ضمن اشاره به اینکه باید برای دوری جوانان از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی چاره اندیشی کنیم، گفت: می توانیم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آسیب پذیر یقشر جوان از ناهنجاری ها را به حداقل برسانیم.

سرپرست استانداری ایلام در پایان ضمن بیان اینکه باید به صورت کاربردی با ناهنجاری ها برخورد کنیم، عنوان کرد: به تازگی طرح مقابله با چهار ناهنجاری و آسیب اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، خودکشی و حاشیه نشینی در استان آغاز شده است که در زمینه نتایج خوبی نیز به دست آمده است و امیدواریم در این طرح بتوانیم بخضی از آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

نوروزی_استان ایلام

234169

مطالب مرتبط