آخرین آمار کرونا در ایران؛

شناسایی ۷۹۳۱ بیمار جدید کووید ۱۹/ وضعیت رنگ‌بندی شهرها

سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن اشاره به وضعیت رنگ‌بندی شهرهای کرونایی، از شناسایی ۷۹۳۱ بیمار جدید کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.

تصویر شناسایی ۷۹۳۱ بیمار جدید کووید ۱۹/ وضعیت رنگ‌بندی شهرها

به گزارش سایت خبری پرسون، سیما سادات لاری، بعد از ظهر یکشنبه سوم اسفند ۹۹، در ارتباط زنده خبری با شبکه خبر سیما به ارائه آمار روزانه کرونا پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: از دیروز تا امروز، ۷ هزار و ۹۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۷۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۱۲ نفر رسید.

لاری اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۴۸۳ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۷۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

لاری تاکید کرد: ۳ هزار و ۶۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون ۱۰ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۶۹۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

آخرین وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند، گفت: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

233990