آخرین وضعیت پرونده نماینده ای که به سرباز سیلی زد

عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد که به دلیل در اختیار نداشتن مستندات کافی درباره ماجرای سیلی زدن عنابستانی، نماینده سبزوار به سرباز راهور، نتیجه این پرونده پس از اعلام نظر دستگاه قضایی مشخص می‌شود.

تصویر آخرین وضعیت پرونده نماینده ای که به سرباز سیلی زد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد سرگزی گفت: در هیأت نظارت جلساتی پیرامون بررسی موضوع برگزارشد و از آقای عنابستانی نماینده سبزوار دعوت کردیم. علاوه بر این نیز طی نامه‌ای از مسئولان نیروی انتظامی درخواست کردیم تا هماهنگی‌ها لازم را برای حضور آن مأمور و سایر شاهدان حادثه را در هیأت فراهم کنند.

همچنین از نیروی انتظامی درخواست شد فیلم کامل را در اختیار هیأت قرار دهند، اما تاکنون شاهدان و مأموران حاضر در صحنه و مسئولان دعوت شده، در جلسه هیأت حاضر نشدند.

این عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تصریح کرد: با توجه به نبود مستندات کافی و عدم حضور افراد دعوت شده و نیز تشکیل پرونده و بررسی آن از سوی دستگاه قضایی، هیأت نظارت بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس، پس از تصمیم دستگاه قضایی اظهار نظر خواهد کرد.

سرگزی با اشاره به فیلم منتشر شده درباره نماینده سبزوار و مأمور راهنمایی و رانندگی در فضای مجازی، گفت: این فیلم کامل نبود لذا ما از نیروی انتظامی درخواست کردیم تا در صورت دسترسی به فیلم کامل ماجرا، آن را نیز به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال نماید. البته ما همین درخواست را هم به شهرداری تهران طی مکاتباتی اعلام کردیم تا چنانچه آنان فیلمی از این اتفاق در اختیار دارند، به هیأت ارائه کنند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری فیلمی در اختیار هیات نظارت بر رفتار نمایندگان قرار داده است، گفت: طی چند روز اخیر شهرداری تهران فیلمی از اتفاق به هیأت ارسال کرده است ولی از آنجایی که طی دو روز گذشته، هیأت نظارت جلسه‌ای نداشته است، فعلاً فیلم بررسی نشده است.

منبع: انتخاب

233983