پرسون گزارش می دهد؛

نماینده خاطی مجلس عذرخواهی کرد

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اتخاذ واکنش های متناقض بالاخره امروز از مردم عذرخواهی و از سرباز تشکر کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، در چند روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که به شدت حساسیت و واکنش مردم را به دنبال داشت. در این فیلم سرباز راهور ضمن معرفی خود ادعا کرد به دلیل مخالفت با خواسته غیرقانونی نماینده مجلس که قصد عبور از خط ویژه را داشته از این نماینده مجلس سیلی خورده است. وجود شاهدان در محل برخورد و ضبط این حادثه توسط دوربین های موجود در چهارراه دروازه دولت حکایت از حقانیت ادعای حامد اکبری سرباز سیلی خورده از علی اصغرعنابستانی نماینده مردم سبزوار داشت.

واکنش نماینده خاطی چه بود؟

رد برخورد فیزیکی با سرباز

با انتشار این خبر در فضای مجازی و واکنش کاربران عنابستانی برخورد فیزیکی با سرباز راهور را رد کرده و گفت در این رابطه بیانیه ای منتشر می کنم.

سرباز به من توهین کرد

این نماینده مجلس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد سرباز با الفاظ رکیکی با من صحبت کرده و با باتوم به شکم من کوبیده است.

عنابستانی عذرخواهی کرد

در نهایت عنابستانی با انتشار یک ویدیو از تک تک مردم که احساسات شان جریحه دار شده بود عذرخواهی کرد و از سربازی که به وظیفه خود عمل کرده بود تشکر کرد.وی گفت در برابر توهین عصبانی شده است.

واقعا چرا باید نماینده ای که توسط اکثریت مردم انتخاب شده است اقدام به برخورد فیزیکی آن هم با یک سرباز از مظلوم ترین قشرهای جامعه کند؟

آستانه صبر و تحمل یک نماینده مجلس اگر این است وای به حال ما مردم که تصویب قوانین کشور را به این افراد اصلح سپرده ایم.

در رابطه با این حادثه این سوال مطرح است که چرا عنابستانی با یک عذرخواهی ساده به موضوع خاتمه نداد و واکنش های متفاوت و متناقضی را اتخاذ کرد و سرانجام با فشار افکار عمومی مجبور به عذرخواهی شد؟ مسئولان در کشورهای دیگر به محض انجام رفتار نادرست عذرخواهی و استعفا می دهند اما در کشور ما در ساده ترین مسائل یک وضعیت پیچیده ای را شاهد هستیم.

خوشبختانه در این مورد حضور شاهدان عینی و ثبت توسط دوربین های مدار بسته ترافیکی راه را بر هر نوع انکار و تکذیب بست. چه بسا در غیر این صورت سربازی که به وظیفه خود عمل کرده بود متهم نیز شناخته می شد.

230082