مدیرعامل بیمه میهن در زاهدان:

کارنامه موفق و درخشان صنعت بیمه در خدمات رسانی به استان های محروم از جمله سیستان و بلوچستان

رضا مصطفوی این مطلب را در مراسم معارفه سرپرست جدید شعبه این شرکت در زاهدان اعلام کرد. وی با اشاره به نقش پررنگ صنعت بیمه در تأمین آسایش و رفاه اجتماعیِ آحاد مردم و فعالان اقتصادی، خدمات این صنعت در مناطق محروم را برجسته دانست و گفت: خدمات رسانی به مناطق محروم بویژه در شرایط بحرانی برای بیمه گرانی که حلاوت خدمت و نشاندن لبخند بر لبان محرومان را چشیده اند، توفیق الهی و بسیار کار ارزشمند است و صنعت بیمه در این زمینه ها، کارنامه موفق و درخشانی دارد و بر این افتخار می بالد.
تصویر کارنامه موفق و درخشان صنعت بیمه در خدمات رسانی به استان های محروم از جمله سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرعامل بیمه میهن با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان از استان های محروم کشور و دارای ظرفیت های بالقوه ای است، افزود: این استان برای ظرفیت سازی و ترویج فرهنگ بیمه نیازمند توجه ویژه و جدی است و بر استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی برای دستیابی به این اهداف تأکید کرد.

مصطفوی با بیان اینکه سهم بیمه میهن از پورتفوی بیمه ای این استان بسیار ناچیز است افزود: باید با برنامه ریزی و فعالیت در جهت گسترش بیمه های خُرد و بیمه های زندگی و اصلاح ترکیب پرتفوی و عدم پذیرش ریسکهای پرخطر، بتوانیم زمینه توسعه فعالیت ها، ایفای نقش فعال در بازار و افزایش پوتفوی را فراهم سازیم.

عضو هیأت مدیره بیمه میهن در بخش پایانی اظهارات خود، ضمن ارائه رهنمودهای لازم برای پیشبرد امور شرکت، تمرکز بر توسعه و تقویت فروش بیمه های زندگی و اموال؛ بکارگیری و توسعه فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف؛ آموزش کارکنان و شبکه فروش به منظور ایجاد فضای رقابتی و افزایش توان فنی و به روز رساندن اطلاعات بیمه ای آنان؛ تغییر و توسعه امکانات و فضای اداری جهت ایجاد انگیزه در کارکنان و تکریم ارباب رجوع؛ توسعه، تقویت و توانمندسازی شبکه فروش در ابعاد مختلف؛ افزایش نظارت بر عملکرد شعب و شبکه فروش به لحاظ رسیدن به وضعیت مطلوب و در نهایت تأمین منافع همه ذینفعان را از اهم برنامه های ببمه میهن برشمرد.

در این مراسم که سعید صمدی فر مدیر امور شعب، بازاریابی و شبکه فروش بیمه میهن نیز حضور داشت، علی ثنائی راد به عنوان سرپرست جدید شعبه زاهدان معرفی شد و رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

233748