در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی:

ظرفیت‌های هرمزگان به‌صورت دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: «ظرفیت‌های گردشگری هرمزگان به‌صورت مجازی و دیجیتال مارکتینگ در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران ارائه می‌شود.»

تصویر ظرفیت‌های هرمزگان به‌صورت دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، رضا برومند امروز شنبه ۲ اسفند ۹۹ با بیان این مطلب، عنوان کرد: در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی، تشکل‌های گردشگری، فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقامتی، پذیرایی و صنایع‌دستی همراه با شهرداری‌ها و اتاق بازرگانی به معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان می‌پردازند.

او با اشاره به این‌که هرمزگان ظرفیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی دارد، افزود: ما در یک فضای رقابت بین استان‌ها قرار داریم و باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌هایی موجود برای معرفی استان بر اساس دستورالعمل سفر ایمن و مسئولانه برای نوروز ۱۴۰۰ و دوران پساکرونا استفاده کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ادامه داد: برهمین اساس با کلیپ‌هایی، جاذبه‌های گردشگری به‌صورت چندزبانه، نقشه گردشگری، تصاویر جاذبه‌ها و صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

او در خصوص شعار امسال نمایشگاه با عنوان «گردشگری و توسعه روستایی»، اظهار کرد: این اداره‌کل در کنار گزارش اقدامات سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری روستایی به معرفی ظرفیت‌های گردشگری روستایی و کشاورزی استان می‌پردازد.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی از تاریخ ۵ تا ۸ اسفندماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در سالن ۳۸، میزبان بازدیدکنندگان است.

233746

سازمان آگهی های پرسون