مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی خبر داد؛

افزایش ثبت نام مشترکان گاز در طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها به ۱۴۶۲ مشترک

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: تعداد مشترکان ثبت نام کننده از استان ما در طرح ملی بهینه‌سازی موتورخانه‌ها به ۱۴۶۲ مشترک رسیده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، علیرضا شیخی اظهار داشت، با اشاره به اینکه به نسبت جمعیت استان و تعداد مشترکین و به گواه ارقام و اعداد، آذربایجان غربی یکی از استان‌هایی است که بیشترین ثبت نامی را در طرح ملی بهینه‌سازی مصرف موتورخانه‌ها دارد، اظهار داشت: با اجرای اقداماتی مثل شناسایی مشترکان هدف این طرح و توزیع تراکت، تبلیغات شهری و ارسال پیامک به این گروه از مشترکان، آنها را برای ثبت نام در این طرح ملی و رایگان ترغیب کردیم.

وی، با بیان اینکه ۱۴۶۲ مشترک گاز آذربایجان‌غربی تاکنون در این طرح ثبت نام کرده‌اند، افزود: تعداد مجریان ثبت نام کننده در این طرح نیز ۳۳۲ نفر بوده که از این تعداد ۷۵ مجری فعال هستند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی بیان کرد: تاکنون قرار داد اجرای بهینه‌سازی ۱۴۷ موتورخانه منعقد شده است.

شیخی، با اشاره به وجود ۱۷ هزار و ۶۰۰ موتورخانه خانگی و تجاری در آذربایجان‌غربی، ادامه داد: انتظار می‌رود، موتورخانه‌هایی که نسبت به متراژ واحد، پرمصرف هستند، در این طرح ثبت نام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، درباره اینکه چه مشترکان پرمصرفی شامل این طرح می‌شوند، خاطر کرد: مشترکان دارای موتورخانه که میانگین مصرف گاز سالانه آنها طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ بیشتر از ۲۵۰۰ مترمکعب باشد می توانند در این طرح ثبت نام کرده و شامل یارانه تخصیصی برای بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌شان شوند.

انتهای پیام/

233704