مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

افزایش پنج درصدی شمار مشترکان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از رشد پنج درصدی شمار مشترکان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد مشترکان تحت پوشش این شرکت به ۳۶۷ هزار و ۶۹۴ مورد رسیده است.
تصویر افزایش پنج درصدی شمار مشترکان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، موسی احمدلو افزود: سال ۹۸ مشترکان گاز استان زنجان ۳۵۰ هزارو ۳۵۲ مورد بود که این تعداد در پایان سال گذشته به ۳۶۷ هزار و ۶۹۴ مورد رسید.
وی یادآوری کرد: سال گذشته مشترکت شرکت گاز حدود پنج درصد افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به میزان مصرف گاز طبیعی در استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته مشترکان تحت پوشش این شرکت ۲ میلیارد و ۸۹۸ متر مکعب گاز مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ حدود ۶ درصد افزایش یافت.
احمدلو خاطرنشان کرد: از این میزان گاز مصرفی بیان شده استان در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی بوده است که از این میزان ۸۹۸ میلیون مترمکعب در بخش های نیروگاه سلطانیه، جایگاه های سوخت گاز و تلمبه خانه ها ثبت شده است.
وی اظهارداشت: بیشترین افزایش مصرف گاز زنجان در بخش صنعتی با ۱۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل بود که علت آن افزایش بخش صنعتی استان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: به رغم محدودیت‌های اعمال شده برای صنایع در فصل سرد سال و اولویت مصرف با بخش خانگی و نیز با تبلیغات موثر محیطی و رسانه ای، فرهنگ سازی و ابلاغ سیاست‌های تشویقی شرکت ملی گاز ایران، بازدید موثر و مستمر از ادارات و سازمان‌های دولتی، همکاری خوب و موثری در زمینه مصرف بهینه گاز انجام شد.
در حال حاضر بیش از ۸۷ درصد خانوارهای روستایی و ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

منبع: ایرنا

284102