سرمربی تیم هندبال در گفت و گو با پرسپون؛

تیمی که قهرمان می‌شود عیب‌هایش دیده نمی‌شود/ شیوه متمرکز جذابیت جالبی را به مسابقات لیگ داده بود

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون گفت: امسال به دلیل شرایطی که کرونا به وجود آورد مسابقات خیلی فشرده برگزار شد و این شکل جدید جذابیت جالبی را به لیگ اضافه کرد.
تصویر تیمی که قهرمان می‌شود عیب‌هایش دیده نمی‌شود/ شیوه متمرکز جذابیت جالبی را به مسابقات لیگ داده بود

به گزارش سایت خبری پرسون، در آخرین روز برگزاری رقابت های دور برگشت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال تیم شهید شاملی کازرون با نتیجه 22 بر 20 مس کرمان را شکست داد و با 26 امتیاز قهرمان لیگ برتر شد.

مهدی آزاد منجیری، سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون، درباره کسب عنوان قهرمانی تمیش در رقابت‌های سوپرلیگ هندبال به خبرنگار پرسون گفت: امسال به دلیل شرایطی که کرونا به وجود آورد مسابقات خیلی فشرده برگزار شد و این شکل جدید جذابیت جالبی را به لیگ اضافه کرد. اما از نظر فنی اگر بخواهیم قیاس کنیم چندان تفاوتی با سال‌‌های قبل نداشت. فقط روزهای آخر به دلیل حساسیت بازی‌ها در بالای جدول بازی‌های تماشایی را شاهد بودیم.

او ادامه داد: خوشبختانه تیم‌ ما امسال قهرمان شد و بازیکنان و کل تیم هم برای این جایگاه تلاش کردند که شکر خدا تلاش‌ها همه نتیجه داد. البته تیمی که قهرمان می‌شود ایرادهایش دیده نمی‌شود. ما در نیم فصل دو بازیکن جذب کردیم که خیلی به ما کمک کردند. البته به‌خاطر فرصت محدودی که داشتیم نشد آن‌طور که می‌خواستیم تیم را به هماهنگی لازم برسانیم وگرنه قطعا 8 بازی آخر را با نتایج بهتری می‌توانستیم به پایان برسانیم.

سرمربی شهید شاملی کازرون در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع لیگ خوبی را شاهد بودیم. اما یکی از نقاط ضعف لیگ دو گروه شدن مسابقات بود چون در مرحله اول کار برای گروه روبرو سخت‌تر بود و در مرحله بعدی هم برای گروه ما، کاش فدراسیون کل مسابقات را در یک گروه برگزار می‌کرد. اما به هر جهت بازی‌ها تمام شد و انتظار می‌رود برای فصل آینده برنامه‌ریزی بهتری را شاهد باشیم.

لازم به ذکر است که در این رقابت ها که با حضور 8 تیم برتر از 14 بهمن آغاز شد، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با 26 امتیاز، بدون باخت و تنها دو مساوی در رتبه نخست لیگ ایستاد و قهرمانی را به دست آورد.

صنعت مس کرمان با 22 امتیاز، 11 برد و سه باخت در رتبه دوم جدول رده بندی جای گرفت.

تیم فولاد سپاهان اصفهان هم با 16 امتیاز و 7 برد، 5 باخت و دو مساوی، رتبه سوم لیگ برتر هندبال را به نام خود ثبت کرد.

در رده های بعدی زغال سنگ طبس با 15 امتیاز، فرازبام خائیز دهدشت با 13 امتیاز و ذوب آهن اصفهان با 11 امتیاز رتبه های چهارم تا ششم لیگ را به دست آوردند.

233676