محقق شدن حل مشکلات خوزستان با وحدت و انگیزه خدمت به مردم

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه با اشاره به پیگیری‌های مستمر صورت گرفته برای رفع نیازهای خوزستان از وزارتخانه‌ها و نهادهای ملی در سال‌های اخیر عنوان کرد: پیشرفت و حل مشکلات استان در سایه هم‌افزایی، وحدت و انگیزه خدمت به مردم محقق خواهد شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار پاسدار احمد خادم سیدالشهدا در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که در سالن اجتماعات امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد اظهارداشت: قبول مسئولیت یک امتیاز دنیوی و فرصتی است تا انسان‌های با ایمان خود را بیازمایند و با انجام مسئولیت و تکلیف، دین خود را به اسلام و خون پاک شهدا ادا کنند.

وی افزود: وضعیت کشور با وجود عقب ماندگی‌های موجود نسبت به شرایط قبل از انقلاب و پیش از تغییر مدیریت کشور از یک حکومت استبدادی و پادشاهی به یک حکومت مردمی، جمهوری و مردم سالاری دینی، بسیار جلوتر است.

این فرمانده ارشد نظامی در استان خوزستان هدف دشمنان نظام را دلسرد کردن و نادیده گرفتن دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست و بیان‌داشت: بنابراین در شرایط موجود تداوم تعامل و هم‌افزایی، وحدت، بیداری و انگیزه در خدمت به مردم را باید همواره مورد توجه قرار داد.

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه یادآورشد: قطعا حل مشکلات استان و انگیزه خدمت به مردم می‌تواند به پیشرفت خوزستان شهید پرور منجر شود.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری تاکنون تعداد ۵۰ نشست شورای تامین در خوزستان برگزار شده است ادامه‌داد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رخبری در ابعاد مختلف خدمات رسانی به مردم خوزستان تلاش‌های متعددی صورت گرفت که از جمله آنها ایجاد بسترهای امنیتی، اقدامات عمرانی، حل مشکلات اقتصادی، پیگیری در راستای ارتقاء خدمات عمومی، شهری و روستایی است.

خادم سیدالشهدا اجرای فاز اول طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان و مهار گرد و خاک را از دستاوردهای دولت و نظام در سال‌های اخیر خوزستان عنوان‌کرد و افزود: همچنین در این مدت برای مدیریت بحران‌هایی مانند سیل، آتش سوزی‌ها، زلزله و شیوع کرونا تلاش‌های بی‌نظیری انجام شده است.

فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه به پشتیبانی‌های استاندار پیشین خوزستان از نیروهای امنیتی و انتظامی اشاره‌کرد و گفت: علاوه بر این نیز ترویج فرهنگ حضور میدانی مدیران و مسئولان در تمام صحنه‌ها قابل تقدیر بوده و این درحالی است که تلاش های جدی برای ارتقاء سطح بهداشت و درمان استان نیز صورت گرفته است.

وی بیان‌داشت: در استان خوزستان با همکاری دولت، تعامل هدفمندی بین سران عشایر، طوایف و تمامی اقوام موجود ایجاد شده است که از آن می‌توان به عنوان دستاوردی مهم برای نظام و کشور یاد کرد.

منبع: ایرنا

233556