رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی کردستان در گفت وگو با پرسون:

تردد در محور قروه ـ سنقر و قروه ـ همدان به سختی انجام می شود

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: در حال حاضر طبق گزارش های واصله توسط نیروهای پلیس راه و راهداری کردستان، برف در محورهای قروه به سنقر و قروه به همدان در حال بارش است که این وضعیت تردد در این جاده های را برای رانندگان سخت نموده است.

کردستان ـ سرهنگ عیسی گوهری؛ رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی کردستان در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون عنوان کرد: بارش باران و برف در سطح کردستان از روز سه شنبه هفته جاری آغاز شده است و در حال حاضر از شدت این بارش ها کاسته شده است ولی کماکان شاهد بارش پراکنده در استان هستیم.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: بنابراین با وجود این وضعیت تردد خودروها در محورهای این استان با کندی صورت می گیرد و از رانندگان درخواست می شود که با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگی گوهری در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در حال حاضر طبق گزارش های واصله توسط نیروهای پلیس راه و راهداری کردستان، برف در محورهای قروه به سنقر و قروه به همدان در حال بارش است که این وضعیت تردد در این جاده ها را برای رانندگان سخت نموده است.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی کردستان تصریح کرد: از سوی دیگر با وجود اینکه در اغلب نقاط استان بارش ها کاهش محسوسی دارد، بازهم درخواست داریم که با توجه به لغزندگی سطح جادهها، رانندگان با سرعت پایین حرکت کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: خوشبختانه نیروهای راهداری با آغاز بارش ها از روز سه شنبه در تمامی محورهای این استان مستقر شده اند و اجازه نداده اند که ترددها با مشکل خاصی مواجه شود.

عباسعلی ـ استان کردستان

233480

مطالب مرتبط