نوروز ۱۴۰۰ همایش و سمینار ادبی و استعداد یابی ازنا برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا گفت: نوروز ۱۴۰۰ را با برگزای سه همایش و یک سمینار بصورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار خواهیم کرد. 

محمد لک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، خبر از اجرای سه همایش و یک سمینار به مناسبت ایام نوروز داد و گفت: سه همایش و یک سمینار با مضوعات ادبیات، کتابخوانی، تائتر و استعداد یابی به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ در شهرستان ازنا برگزار خواهد شد.

وی افزود: نوروز ۱۴۰۰ را با برگزای سه همایش و یک سمینار بصورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار خواهیم کرد. این همایش و سمینار با هدف ترویج کتابخوانی، اهمیت ادبیات در جامعه ایرانی، احیای تیاتر لرستان و استعداد یابی هنری برگزار خواهد شد.

لک در ادامه گفت: برنامه و مسابقات بسیاری بصورت مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان ازنایی در نظر گرفته ایم. که در ایام نوروز اجرایی خواهند شد.

وی خبر از تکمیل و تجهیز سالن نگارخانه ازنابا مساعدت و پیگیری دکتر فتایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و حمایت دکتر گودرزی نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی داد و گفت: سالن نگار خانه و آمفی تئاتر ازنا بعد از پانزده سال با پیگیری مسئولین شهری و استانی تجهیز و مرمت می شود. این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

233456