طلاق در کاخ باکینگهام

تنها چند ساعت پس از اعلامیه دوک و دوشس ساسکس مبنی بر این که زوج سلطنتی در انتظار دومین فرزندشان هستند، یک نشریه استرالیایی روی جلد خود را به خبر جدایی شاهزاده هری از مگان مارکل اختصاص داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، روی جلد نشریه «نیو آیدیا» روز دوشنبه با تصویر روز عقد دوک و دوشس ساسکس و با عنوان شگفت‌انگیز: «همه چیز تمام شد» انتشار یافت.

این گزارش اختصاصی که گفته می‌شود با «بیانیه رسمی کاخ باکینگهام» تایید شده است، در حالی منتشر شد که دوک و دوشس ساسکس اعلام کرده بودند در انتظار دومین فرزندشان هستند.

هری و مگان روز یکشنبه عکسی سیاه و سفید از خود منتشر کردند که در زیر درختی در لس‌آنجلس گرفته شده است. در این عکس مگان روی زمین درازکشیده، دستش روی شکم و سرش را روی پای هری گذاشته است و هری در حالی که دستش روی سر مگان است در چشم‌های او نگاه می‌کند.

سخنگوی مگان و هری گفته است: «تایید می‌کنیم که آرچی برادر بزرگ خواهد شد.

دوک و دوشس ساسکس مشتاقانه در انتظار دومین فرزندشان هستند.»

گفته می‌شود ملکه انگلستان (بخشی از بریتانیا) و سایر اعضای خاندان سلطنتی از شنیدن این خبر «خوشحال» شده‌اند.

سخنگوی کاخ باکینگهام گفت: «علیاحضرت ملکه، دوک ادینبورگ، شاهزاده ولز (چارلز) و تمام خاندان سلطنتی از این خبر خوشحال شدند و برای آن‌ها آرزوی سلامتی دارند.»

گفته می‌شود هری و مگان پیش از انتشار خبر، خاندان سلطنتی را در جریان گذاشته بودند.

زمان وضع حمل مگان معلوم نیست اما شکم او در عکس کاملا برجسته می‌نماید.

مگان در مقاله‌ای بسیار شخصی در نشریه نیویورک تایمز در ماه نوامبر افشا کرد که در سال گذشته سقط جنین کرده بود. او نوشت: «در حالی که به فرزند اولم چسبیده بودم، می‌دانستم دومین فرزندم را از دست می‌دهم.»

هری و مگان در ماه مارس ۲۰۲۰ از وظایف خود به عنوان اعضای ارشد خاندان سلطنتی کناره‌گیری کردند و اکنون در یک خانه ۱۱ میلیون دلاری در «مونته سیتو» در کالیفرنیا اقامت دارند.

منبع: عصر ایران

233396