رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در دهلران

دکتر محمد کریمیان گفت: با شناسایی یک آقا و همسر باردارش، اولین نشانه از وجود ویروس کرونای انگلیسی در استان ایلام مشاهده شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، ظهر امروز دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد که ویروس کرونای انگلیسی در استان ایلام شناسایی شده است.

دکتر محمد کریمیان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این باره توضیح داد: با شناسایی یک آقا و همسر باردارش، اولین نشانه از وجود ویروس کرونای انگلیسی در استان ایلام مشاهده شد.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه دو مورد شناسایی شده اهل شهرستان دهلران می باشند، اظهار داشت: تست های گرفته شده از این خانواده، برای بررسی های بیشتر به مرکز فرستاده شده است.

کریمیان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان، در سراسر استان ایلام، گفت: از همه شهروندان درخواست می کنیم که بیش از پیش به رعایت پروتکل های بهداشتی اهمیت دهند زیرا این ویروس جدید و جهش یافته، قدرت سرایت بسیار بالاتری نسبت به نوع قبلی دارد.

وی در پایان نیز از افزایش تعداد مبتلایان استان خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 58 مورد مثبت کرونا در استان شناسایی کردیم که کاهش این آمار نیازمند دقت و توجه مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.

نوروزی_استان ایلام

233353

مطالب مرتبط