بزرگترین گلخانه شرق کرمان به بهره برداری رسید

امروز با حضور استاندار کرمان فاز نخست طرح گلخانه هیدروپونیک بخش روداب از توابع شهرستان نرماشیر با پنج هزار متر مربع وسعت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمان، زینی وند، استاندار کرمان در چهارمین سفر استانی خود به شرق استان کرمان امروز به شهرستان‌های نرماشیر، ریگان و فهرج سفر کرده است.

در این سفر مجتمع گلخانه‌ای روداب نرماشیر با اشتغالزایی ۳۰۰ نفر یکی از بزرگترین واحد‌های گلخانه‌ای شرق استان کرمان است که طرح توسعه آن نیز با احداث فاز‌های بعدی در دست انجام است.

در این واحد گلخانه‌ای با ۳۳ هکتار وسعت، انواع صیفی‌جات کشت می‌شود که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به کمک بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.

همچنین امروز با حضور استاندار کرمان، عملیات اجرایی ساخت کارخانه نئوپان شهرستان نرماشیر نیز آغاز شد این کارخانه نیز با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار احداث می‌شود و برای ۳۰۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

زینی وند در سفر امروز خود به نرماشیر از بخش‌های بیمارستان جوادالائمه (ع) و طرح توسعه این بیمارستان بازدید و از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد.

در جریان سفر امروز استاندار کرمان به نرماشیر اهالی روستای مومن آباد از توابع این شهرستان خواستار مساعدت برای ساماندهی کوچه‌ها و معابر این آبادی شدند، که زینی وند دستور رسیدگی به این مهم را صادر کرد.

استاندار کرمان و هیات همراه در ابتدای ورود به نرماشیر با حضور در گلزار شهدای این شهر با اهدای گل و نثار فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

233307